Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 19 z 20
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 5:28   Citovat  

A je to tady, nový Jazz (Fit) představen Honda Outdoorová verze Crosstar se mi líbí asi nejvíc, což je u majitele HR-V asi logické Velmi šťastný Interiér dostal konečně hodnotné materiály a KONEČNĚ si člověk může zvolit dvoubarevný odstín lakování karoserie. Kolikpak si Honda za tento auťák řekne?
Kingu, doplň, děkuji Velmi šťastný


4191023_010h.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4191023_010h.jpg, 150.58 kB

4191023_013h.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4191023_013h.jpg, 146.41 kB

honda-jazz-2020.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
honda-jazz-2020.jpg, 70.77 kB

4191023_007h.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4191023_007h.jpg, 149.72 kB

4191023_007h.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4191023_007h.jpg, 149.72 kB

4191023_012h.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4191023_012h.jpg, 189.94 kB

4191023_015h.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4191023_015h.jpg, 193.49 kB

4191023_014h.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4191023_014h.jpg, 313.8 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 6:36   Citovat  

No ten Zeperfs index je stejně zvláštně cucanej z prstu.
C8G 1,8 (99) vs. C9G 1,8 (100) -> tudy odkaz které je dle hodnot o něco rychlejší? to mi hlava nebere

A když si srovnám obě auta, "zdechlá" R18A2 vs. stará dobrá pila B16A2 -> tudy odkaz Jo jak je roste hmotnost, tak to otáčky přestávaj dávat... kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2993 2011 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 7:04   Citovat  

Jopeeeno napsal:
A je to tady, nový Jazz (Fit) představen Honda Outdoorová verze Crosstar se mi líbí asi nejvíc, což je u majitele HR-V asi logické Velmi šťastný Interiér dostal konečně hodnotné materiály a KONEČNĚ si člověk může zvolit dvoubarevný odstín lakování karoserie. Kolikpak si Honda za tento auťák řekne?
Kingu, doplň, děkuji Velmi šťastný



Chudák Jazz. Takový to bylo pěkný auto. Kdyby nemělo logo vpředu viděl bych v tom Fiat, Opel. Smutný To auto vypadá staře už nyní.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 924  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 8:26   Citovat  

Nevím jaké jsou použité materiály , ale na obrázku vidím nudné laciné auto .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3763  
skyline je teď online  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 9:42   Citovat  

Jopeeno: vypadá to jak 10 let starý, bohužel. Interiér se mi líbí, ale pořád to ještě můžou zabít laciné materiály. Z venku je to ale levná plečka pro Indii, bohužel.

BTW dual tone Honda už nabízí - u e.

piskot: jako vážně? Link na aktuální generaci?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1403  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 9:56   Citovat  

Vnímání designu je sice logicky subjektivní věc, mě tohle auto neuráží. S přídí problém nemám, z boku nic vyjímečného, alespoň zachovali výhled z auta vzadu a záď se mi zatím líbí asi nejméně. Jasně bonbónkovitý Yaris to nikdy nebude, bez debat. Je možnost volby, co už. Jsou to první fotky, na soud bych si počkal.
Nebýt hnusných a lesklých plastů v 3G Sport, asi bych ho objednal. Člověku se sice může líbit exteriér a slušný motor, ale koukat na podivně obrovské ovladače ventilace, lesklé a tvrdé plasty, všude, kde oko dohlédne, nebo čeho se ruka a noha dotkne... To mě odradilo.
Tady sice nepadám na zadek z exteriéru, ale nedráždí mě. Naopak interiér je mi sympatický. Konečně méně plastů, vzhlednější materiály, vcelku sympatická palubní deska, sedačky, zůstala magická sedadla i nadprůměrný zavazadelník. A outdoorová verze už vypadá k světu, ne jak ta obluda, vytvořená z 3G.
Otázkou zůstává, zda možnost jediného pohonu v nabídce, tento model nevytěsná ještě více z evropských silnic. Nevím, kolik chtějí za Insight, ale pokud bude použit pohon z Insightu (153HP), jak avizují novináři, tak tohle auto bude pro většinu potencionálních zákazníků tohoto segmentu, na okraji zájmu (rozuměj finančích možností). A tohle bude zřejmě "drahá sranda". Uvidíme.
Ono, design 3G (ne Sport verze) už má taky své za sebou Ble


20191023_100329.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20191023_100329.jpg, 574.05 kB

20191023_100402.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20191023_100402.jpg, 589.98 kB

20191023_100309.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20191023_100309.jpg, 574.87 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
skyline je teď online  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 10:33   Citovat  

Jopeeno: tak aktuální generaci nekomentuju, zvenku se mi nikdy nelíbila, jakž tak to zachraňoval Sport. Interiér šílenost, na salonu to vůbec nevypadalo jako Honda - když do toho člověk přesedl z C9G, tak to bylo jak přesednutí do auta za 200k, až cenovka člověka vyvedla z omylu.

Mě to prostě přijde bez nápadu, něco jako koncept bezpohlavního elektromobilu od nějaké neznámé asijské neznačky. Ale jasný, proti gustu žádný dišputát.

Na cenu a pohon jsem taky zvědav, Insight stojí víc jak Civic a nemám iluze o tom, co jeho pohon - pokud je to pravda - udělá s cenovkou už tak drahého Jazzu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1403  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 10:58   Citovat  

skyline:
bezpochyby, souhlasím. Po usednutí do Dynamicu jsem byl mírně zděšený. Za tohle 440.000 Kč? Chápu, že výchozí 3G Jazz vylepšit nejde, ale tohle ne, fakt ne. Nemohl bych se na to dívat. Ale pro země Evropě vzdálené asi o.k. Škoda, tohle bych si jinak dokazal doma představit. Nechci tady Hondu "hejtovat", ale tak to cítím.

K 4G. Dnes už postupně přibývají další články nové generace, nějaká videa a člověk si může dělat ucelenější "obrázek". Přicházím tomu na chuť (na stupnici do 100 jsem zatím na 65 bodech sympatií). Šokující design jsem nečekal, ale konzervativnost také ne. Chce to fakt vidět na vlastní oči. No a cena? Třeba překvapí Velmi šťastný

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
skyline je teď online  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 12:30   Citovat  

Jopeeno: na osobním názoru nevidím nic "hejtovacího" (plus tenhle fejsbůčkový spík fakt nemusím).

Jo jo, nakonec uvidíme "živě", co z toho vlastně vypadne a cena napoví, jestli to za to bude stát, ať už vypadne cokoliv.

Každopádně ve světle toho, že si Honda hraje na nějakou "skoroprémii" mi prostě tenhle design zase přijde jako totální mimoňství. Na salónu to vedle e za mega bude vypadat prostě jak trabant a chuť tam nechat ten milion bude spíš menší než větší (z pohledu cílovky éčka, která půjde primárně po image a designu a k tomu patří i to kolem). Nevím, jak moc by se mi něco muselo líbit, abych na tom skousl logo Dacie a cenovku nad 500k a člověk, co je zvyklý se pohybovat u Hoška a v Renocaru se na dealera Hondy může dívat dost podobně a měl by tam být aspoň příjemně překvapen - mimochodem já si dost podobně připadal v Kii, když jsem se šel podívat na Stingera - to auto je tam jak naprosté zjevení a ten "odpad" všude kolem tomu auru exkluzivity nepřidává, ale bere - dnes je to lepší, s ProCeedem a eXceedem, ale před rokem a půl to bylo smutné pokoukání.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1403  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 12:49   Citovat  

Mohli aspoň kapotu protáhnout až pod znak a zbavit se tý hnusný spáry vpředu. Viz. foto ...

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 924  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 14:03   Citovat  

skyline:
Víš, on se tu občas najde člověk, co nemá rád, když se kritizuje nějaký výrobek, který Honda vyrobila. Jsem za ta léta už docela bezkonfiktní, tak jsem to pro "pořádek" uvedl na pravou míru. Ber to čert.

Zapadnout do škatulky "prémie" se nyní, alespoň řečí, uvedených v brožurách, snaží spousty výrobců. Opodstatňují tím zdražení svých aut? Těžko říct. Když vyšla nová Mazda 3, čtu v promotion "prémiový interiér". Ano, Mazda u trojky udělala kus práce a dost se mi líbí. Materiály jsou hodně o.j. Její cena taky pohoršila zákazníky, tedy alespoň ty diskutující na webu. Plácaly radši nepočítat. Taky šla cestou "žádný základ" a rovnou auto naložila "téměř" po střechu. Nedávno jsem si trojku nakonfifuroval a nebylo to finančně nezajímavé (rozuměj nesmyslné), škoda jen, že SkyG má jen 122 HP.

Já pro slovo prémie nemám zřejmě správný příměr. Vybaví se mi vozidla, např. segmentu D, "velké (německé) čtyřky" s Volvem a její deriváty + Lexus s Acurou a Infiniti. Zřejmě špatně, možná tam nepatří VW a také i Infiniti, nevím. Vlastně to vnitřně nemám důvod řešit. Mnohdy pokřivený marketing mi je ukradený, chci v autě pohodlí a útulnost, fakticky, ne na papíru. To však Tebou zmiňovaní řeší a zásadně. Vlastně jsi to trefně popsal, tak to prostě je.
A ano, KIA udělala v poslední době obrovský kus práce (X-Ceed se povedl).
Jsem zvědavý, zda omšelou formuli "prémiový ...", objevíme i v brožuře u nových Hond.

JardaBar:
Asi by to vypadalo lépe, to ano, ale zámek kapoty by měl odjišťovací kolík kdo ví kde Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
skyline je teď online  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 14:57   Citovat  

Jopeeno: hlupáček snowflake, který nesnese jiný názor - jo, znám, neřeším (je to problém takového člověka, typicky nezralé děcko, typicky vychovávané v dojmu, že má vždy ve všem pravdu a nikdo mu to nesmí brát). Nebylo to tedy dle mého jakkoliv nutné uvádět. Ani pro pořádek.

SkyG má jen 122, ale je tam taky SkyX a to už je dobrý, ne?

Pokud jde o prémii, nejlépe to vyjádřil už kdysi Černý Petr:
"Prémiový produkt - výrobek, který je tak nesmyslně předražený, že si to uvědomuje i sama naše firma." V tomto duchu by éčko rozhodně "prémiové" být mělo, i když zrovna interiér, resp. sedačky, jsou příšerné.

"Prémie" je primárně o pocitech a jako taková těžko měřitelná. Nicméně jednou z věcí je cena - nic levného nikdy "prémiové" nebude. Vypadat "prémiově" a stát spíš málo je cesta do pekla, to nám už ukázala Acura a její extrémně debilní "smart luxury", toho vola, co to schválil bych postavil k marketingové zdi a nějak vhodně marketingově popravil. K prémiovému pocitu patří i to, že to prostě nemá každý.

A když se mrknu na tohohle Jazze a postavím vedle toho ostatní auta z portfolia, vidím zase něco, co bych na salonu raději neviděl.

Mimochodem, ten JB komentář k délce kapoty je zcela mimo mísu, stačí si otevřít třeba fotku toho hnědého a je jasné, že to nejde dát až k nárazníku, protože ten je předsazený. Posunutí kapoty dolů by zakrylo díru, ovšem za cenu toho, že by díra mezi nárazníkem a kapotou (odpředu do zadu, ne shora dolů) vypadala jak předkus na CR-V 3G a protažení kapoty i dopředu by totálně zazdilo jakoukoliv tvář auta. Tohle mě na tom designu trápí nejmíň.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1403  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 16:16   Citovat  

Jopeeeno napsal:
JardaBar:
Asi by to vypadalo lépe, to ano, ale zámek kapoty by měl odjišťovací kolík kdo ví kde Úsměv


Ty děláš, jako by to bylo první auto na světě s takovým řešením. Ale Honda taková auta již dělala.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 924  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 17:38   Citovat  

JardaBar:
Nevím, proč to tak řeší a asi se připojím ke Sky(ovi), dává to smysl. Aut se spárami mezi haubnou a maskou je spousty, v černé se to ztratí Úsměv

skyline:
Dobrá, nechme pořádek napokoji.
SkyX sice vyplňuje více méně propast mezi základním motorem a ideálem, ale potřebu výměny auta budu mít kolem května a nechci se zúčastnit beta testování. Ano, vím, Mazda motory umí, ale je to tak složité ústrojí, že mu prostě nevěřím. Mám v živé paměti motory SkyD twin a jejich obrovské problémy s vačkami, turby a ředěním oleje naftou. Že vytvořit tento motor a správně jej naladit nebyla úplná pohádka, svědčí i jeho odsouvání do sériové výroby. Zatím této technice moc nevěřím. Přál bych Mazdě, aby se SkyX povedl a nebyla to past, jako Wankely (i když spousty závad si způsobila položka mezi volantem a sedadlem, sama). SkyG fakt nechci, hýbě trojkou hůř, než atmo HR-V.

Co se týče Tvé interpretace "prémie", beru. Vcelku trefně jsi to popsal, nemám co dodat.

Dal bych Jazzu 4G šanci. Hnusné to není. Je to prostě jiné, než výrobky, které Honda nyní produkuje. Cílí tím prostě na větší počet zákazníků. Vím, zní to divně, ale mám kolem sebe tolik "konzervativních" lidí, že mi to hlava nebere. Vysvětlím. Když jsem to dnes ukazoval v práci, z 12 lidí řeklo o.k. 11. A to jsou lidé, co mají v garáži evropská (německá) auta. Konzervativci, designové kudrlinky nepotřebují Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 17:39   Citovat  

Ale plasťáčkovi nepomůže ani svěcená voda. Jako když smotovali několik různých aut dohromady.

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 924  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 20:16   Citovat  

JardaBar:
Odlehčím to. Co by jsi chtěl po autu, se základní cenou pod 500.000 Kč? Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 23.10.2019 , 22:34   Citovat  

Mě se design Jazze náhodou líbí, zejména ten Crosstar se povedl. Jenže to stejně Honda zabije cenou, to se vsadím.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 5:55   Citovat  

anunaki:
Mohu přinést nějaké další informace, Tome. Nedalo mi to a večer jsem napsal dealerovi, kde jsem kupoval háervo. Z Hondy ČR už osobní zkušenost s Jazzem 4G a odhad reálné ceny mají. Myslím, že to není žádné obchodní tajemství, takže:

-zásadní problém, který jsem včera podchytil na většině diskusí, je design. V reálu auto údajně vypadá mnohem lépe, než na fotografiích. Je tam obrovský posun v materiálech, což už jde vidět na fotkách, takže žádná novinka.
-cena "základní" verze bude s jistotou pod 500.000 Kč. Tohle nepotěší, ale doplnil, že i ten základ bude slušně vybavený, včetně navi. No, je to moc. Tady se sluší srovnat cenově Yazze s Yarisem, který není v hybridu taky záležitost za 350.000 Kč.
-mnohem víc mě a ženu zajímá Crosstar, kde bude cena logický vyšší, tzn. uvedl, že do 600.000 Kč. Ten bude plně vybavený, tedy vším, co Honda pro daný segment má. V základu se nabízet nebude.
-vedoucí importu měl možnost se s tím v JPN i svézt a dynamika je (logicky) lepší, než u HR-V, což jsem čekal, ale co mě zarazilo, bude lepší kupodivu, než u Jazze Dynamic. Napsal doslova "je o 3 levely lepší, než u stávajícího Jazze".
-koketovali tam s myšlenkou, že se buďto v této, nebo v další generaci bude měnit název a jméno Jazz zanikne, ale to je nepodstatné.
-pokud tyto informace budu v reálu potvrzeny, asi bych si to doma dokázal představit, hybrid mě láká, stejně se naše auto motá z 95% po městě. Adrenalin si mohu vytvořit během jízdy na cenduru. A to zásadní, doma se Crosstar líbí Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 10:31   Citovat  

Jopeeno: Yaris hybrid jsem v ceníku nenašel. Myslel jsem, že Jazz má konkurovat Yarisu, Civic pak Corolle, nebo ne? Yaris stojí od 334tis s 1.5 VVTi. No jsem zvědav, jak půjde Jazz s cenovou kolem 500tis a vic na odbyt. S hybridem zkušenost nemám, ale myslím, že aby se vůbec zaplatila v nižší spotřebě ta výšsí cena auta, musíš najet pořádnou porci km. Nebo si ho pořídíš jen pro eko lepší pocit? Starý Jazz je za 340 tis a známý s ním jezdí kolem 4 litrů podle dotankovani. Za kolik bude jezdit ten hybrid? Jasně, ta kvalita materiálů tam není, ale zase to nestálo raketu. A říkal mi, že je rád, že tam nemá ty otravný asistenty, za který by musel zaplatit a pak by je povypínal v tom lepším případě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 11:19   Citovat  

anunaki:
Yaris hybrid, dle ceníku na stránkách Toyoty --> základ, verze Active = 436.000 Kč, Selection za 468.000 Kč
tudy odkaz

Edit: tak ještě tam mají verzi Live, ta jen ještě levnější.

Dlužno dodat, že se bavíme o odstupující generaci, kterou tak, jak Jazze, v létě nahradí nový model.

Teď k autu. Delší dobu uvažuji, že bych si hybrida vyzkoušel. CR-V je zbytečně velké (jsme doma 3) a jeho cena je pro mě mimo, nejsem OSVČ, ale zaměstnanec. Tvé argumenty jsou samozřejmě správné. V podmínkách mých nájezdů, kdy jsem za 3.5 roku propálil palivo za sotva 80.000 Kč, to postrádá ekonomický smysl. V budoucnu se ukáže, zda cena fosilních paliv naroste, či ne, takže to bych tu asi teď neřešil. Už jsme se spolu několikrát bavili, čím po čase nahradit naše auta. Když bych chtěl zůstat u Hondy, zvažoval jsem buď Civic Sport, nebo HR-V Sport, nebo Jazz Dynamic. Dynamic vypadl pro svůj šeredný interiér, světlou výšku jsem neměřil, ale Civic může v zimě zapadnout u baráku (prohrabují zde sníh jednou denně a ještě v poledne, takže bych se nedostal včas do práce) a auto přes 600.000 Kč nechci, i když HR-V Sport bude jistě dobrá volba.

Nový Jazz není krasavec k pohledání, to určitě ne. To není ani HR-V. Ale odstranili z něj největší bolístku, tedy obludně plastový interiér. Udělali verzi Crosstar, což splňuje požadavek na vyšší světlou výšku, takže i tady bych tohle auto nemazal ze seznamu. Uvidíme, stále mám do jara čas.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
skyline je teď online  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 16:04   Citovat  

Jopeeno: SkyX - rozumím, ale nenapadlo mě to řešit (u nového auta - ne že by člověka potěšilo jezdit na případné svolávačky do servisu, ale je to v záruce a je to tedy jen o čase - spíš bych se toho bál jako ojetiny, dokud to nebude ozkoušené).

HR-V Sport: dnes jsem v tom seděl, vypadá to líp jak předface a hlavně - fakt dobře (až mě to překvapilo) to vypadá v Ruse Black. Mají to v Autoeleganci, stál vedle toho C10G Prestige v Polished Metal, který se mi líbí, ale ta Ruse Black je lepší. Jak se mi nikdy HR-V nelíbilo, tak tohle je slušné. Oproti tomu ne-Sport je hnus fialovej, ten chromovej nádor na čumáku prostě nedávám (jedno, jestli bílá, modrá nebo stříbrná, prostě mi to tam vadí - ale to by šlo vyřešit výměnou za tmavý chrom ze Sportu). Cena je víc než příznivá, mají to tam snad za 630k nebo 640k, teď nevím. To mě teda překvapilo. Ten C10G je v béžovém lédru a stojí 699k, taky příjemná cena. Je to víc než 600, ale ne o tolik, zvaž to (myslím to HR-V) Úsměv

Ad hybrid: v různých akčních výbavách mívá zajímavé ceny Corolla, ještě bych se podíval i na ni. Ale je jasné, že není důvod nepočkat na Jazze a nezkusit ho, když se Ti za a) líbí, za b) bude taky hybrid a za c) bude cenově určitě v limitu i se slušnou výbavou.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1403  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 16:41   Citovat  

skyline:
Máš pravdu, záruka bezpochyby pokryje případné problémy s motorem (SkyX), ale při mé smůle bych jel např. z dovolené v nouzovém režimu, pokud vůbec. Je v tom jiný aspekt. V rodině byl SkyD twinT, a ten byl neščetněkrát v servisu, pro výše popisované závady. Možná ve mě zůstal nějaký předsudek, ale teď se "revolučním motorům" Mazdy vyhýbám. Jak píšeš, chce to čas, třeba překvapí.

K HR-V Sport. Ano, dá se pořídit už za 630.000 Kč s "přatelskou" slevou a vypadá moc hezky (a taky tak i jezdí). A taky nepopírám, že mi to auto leží v mozku více, než Civic Sport. Mám tam ale různá ALE. Příští rok bude na trhu už 6 let, v Evropě 5. Takže se bude pomalu blížit představení 3G. Chtěl bych novější model, ne auto na sklonku životního cyklu. To bych asi vydýchal, ale co mi vrtá v kebuli, je ředění oleje palivem. Jak jsem psal, z 95% jezdím krátké trasy po městě. A to je přesně ten způsob provozování auta, které L15B7 nemá rádo. Ptal jsem se na to v servisu a řešení je auto prohnat po delší štrece. Hm, paráda (ironie). No, ale kolikrát se třeba i dva měsíce nevymotám z města. Takže tohle mě krapet odrazuje.

Corolla new se mi líbí. Od té doby, co vyhodili původní designery (obrazně), mají jedno auto za druhým opravdu zajímavé. Tady ale narážím na to, že hybridní pohon 1.8 je přesně to, co bych určitě nechtěl. Jel jsem v tom v CH-R a trhalo mi to uši. Kdybyl bydlel v Praze a neopustil její hranice, budiž. Další problém je, že v zimě u nás odhrnují sníh až někdy v poledne, odpoledne (bydlím na polosamotě) a já si nemůžu dovolit přijet pozdě do práce. Proto spíše preferuji crossovery, než hatchbacky. Ono se to zdá, ale i těch 4-5 cm světlé výšky navíc, pomůže.

Jak jsem psal, času je ještě dost. Sám jsem zvědavý, co bude na příští Vánoce parkovat před domem. Kéž to bude dobrý výběr.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 17:36   Citovat  

Jopeeeno: A to chceš nové auto jen proto, že splatíš leasing? Nebo nejsi HRV moc spokojený? Máš to atmosféru, dával jsi autu nadstandardní péči, máš ošetřený podvozek a dutiny. Říkám si kupovat v dnešní době auto, když není úplně jasné, kam to bude směřovat a jak to bude s fosilníma palivama. Ale jestli kupuješ auto na pět let, tak to asi řešit nemusíš.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 18:14   Citovat  

anunaki:
Ty mi dáváš, chlape. S HR-V jsem docela spokojený. Spotřeba stále dlouhodobě na 6.1 l/100 km, nic nevrže, neskřípe. De facto se krom mírně hlučnějšího ložiska ve ventilátoru a akumulátoru nic neřešilo. Ale to není žádná validita, je to stále zánovní auto s relativně malým průběhem.
Nejde o to, že nevím, co s prachama, to vůbec ne. Chci to prodat, dokud to má slušnou hodnotu a prásknout pak jako akontaci, poté platit relativní pakatel. Honda finance, jakožto produkt, mi docela vyhovuje, nejsou nenažraní a mi zůstanou úspory na slušné stáří.
Neříkám, že chci hybrid za každou cenu, ale i ty vysoké ceny za PHM v tom také hrají krapet roli. Láká mě to, líbí se mi to a i další auto bude ošetřené, vytlumené a olej v motoru půjde také 2x ročně ven Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
skyline je teď online  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 19:07   Citovat  

Jopeeeno: SkyX - chápu, holt tuhle zkušenost nemám, takže se toho tolik nebojím. Kdybych s novým autem trávil většinu času v servisu, viděl bych to nejspíš jinak.

HR-V: rozumím, je to prostě výběhovka - tomu odpovídá i C9G volant (za mě ovšem výhoda, 10 nemám s těmi hranami a dementním ovládáním hlasitosti rád). Ten Sport ostudu určitě neudělá, takže bych to nezatracoval, ale současně chápu, že kromě motoru je to pořád to stejné. Taky si nejsem jistý, jestli bych dnes znovu koupil třeba právě C9G 1.5t s vidinou toho, že za rok, rok a půl bude 10G.

Ad peníze - jo, přesně z toho důvodu zvažuju, jestli vyměnit 9G nebo ne. Dnes to má stále slušnou hodnotu, za další rok-dva už bude rozdíl mezi tím, co za něj dostanu a doplatkem do nového o kus větší. Takže pak spíš to prostě pořádně ojet a nové koupit za další 3-4 roky, stejně to nebude mít ani zdaleka 100k (po 4 letech jsme na 44k).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1403  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 19:22   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Nejde o to, že nevím, co s prachama, to vůbec ne. Chci to prodat, dokud to má slušnou hodnotu a prásknout pak jako akontaci, poté platit relativní pakatel.


To jako, že auto ztrácí na ceně nejméně v prvních letech provozu? Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 924  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2019 , 19:45   Citovat  

skyline:
Pokukoval jsem i po Mazdě CX-30. Když jsem četl první články, doufal jsem, že tam budou i jiné motory, než u trojky, hm, marně. Tady se malý SkyG teprve natrápí. Tak nic, no.

Volant v HR-V je fajn, souhlas, na svá léta až tak zle nevypadá. V ruce, ideální velikost i průměr a ovládání mi taky vyhovuje. Co mi vadí, je hlavice řadící páky. Švy, resp. stehy na kůži, jsou tak nešikovně umístěné, že dřou do dlaně (ve městě, při častém řazení to je znát). Sedáky vpředu jsou vodorovné, trochu nakloněné by byly určitě lepší. Zadek, resp. stehna tak vůbec nedopírají. Předkolizní asistent je někdy zbytečně horlivý. Naštěstí "poplach" rovnou nebrzdí, jen pípá. Na druhou stranu, mi 2x zachránil čumák a dobrzdil, když jsem hledal odbočku v cizím městě a borec to předemnou nečekaně zabrzdil. Vůči parkovacím senzorům, dešťovému a světelnému senzoru nemám výtek. Čtení dopravních značek funguje výborně, ale samotný limiter jsem vyzkoušel jen ze zvědavosti a taky bez výtky. Jako spokojený vcelku jsem, není to špatné auto. Prostě je to taky jak jsem psal já, následně i Ty, přesně tyhle okolnosti mě k tomu vedou. Co bych za to dostal po 6-7 letech? Málo na to, abych složil slušnou akontaci a snížil splátky na pakatel.
Koukám, že ani Tvé auto toho moc nenalítá. Já překročil 38.000 km.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
skyline je teď online  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 25.10.2019 , 7:51   Citovat  

Jopeeeno: jo, ta se mi líbí od chvíle, co jsem ji viděl v Ženevě. Moc se mi líbí CX-3, ale tam to padlo na velikosti, CX-30 by to vyřešila. Ale zatím jsem s tím ani nejel, se SkyX a 4x4 je to docela drahé.

Ta šaltpáka mě překvapuje, ale jel jsem s tím jen pár desítek kiláků, takže jsme na to nenarazil (kdysi dávno s kamarádovým dieselem). Trochu prkenný posad mi neušel, vadí mi u spolujezdce hodně humpolácky navázaná palubka na ovládání klimy a přesně tam mě to tlačí do kolene, úplně zbytečná hrana... Přitom kdyby to bylo bez toho rohu, tak je to lepší než C9G.

Najezdí to málo, protože máme ještě dvě další auta - služební věci obstará Lex a v létě nějakou tu tisícovku najede miník cabrio.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1403  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 25.10.2019 , 10:13   Citovat  

skyline:
Slušný vozový park OK U nás jezdím jen já, žena se bojí a přesvědčit ji, aby se motorizovala je nadlidský úkon snad i pro Chocholouška. Dost mě to štve, protože je to zátěž, nákupy atd. čekají na mě a tchána.

Dotykové ovládání ventilace, resp. tepelného komfortu v HR-V, mi nevadí. Chvíli trvá, než jednotlivé pozice člověk načte do paměti a pak už to nehledáš. Panamera to není, ale funguje to spolehlivě. Navíc, je tam zvuková odezva, která u spousty aut chybí, takže vím, že je prst správně. Děs by byl, kdyby místo toho byly tu obludné ovladače, jako u Jazzu. Viděl jsem to pro US trh a to nechceš. Ještě, že se k nám verze s manuální klimou nedováží.

Schválně koukni na ten steh --->


20191025_110040.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20191025_110040.jpg, 443.73 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1276 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.10.2019 , 11:28   Citovat  

to Jopeeeno: Kdyby si řadil takto, tak tě nic nedře Mrk pořádnej výtlem


Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2993 2011 Civic i-VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1503s ][ Dotazy: 153 (0.0471s) ][ GZIP on - Debug on ]