Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 6G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 322, 323, 324  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 324
Robbie je teď offline  Robbie
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 11:57  Naposledy upravil Robbie dne 9.4.2011 , 14:22, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Zdravím všechny příznivce tohoto modelu
tedy r.v. 1998-03(sedan a hatchback),
myslím, že by nebylo spatné mít jedno téma kam psát všechny problémy a postřehy...
Takže pojďme do toho aspoň uvidime kolik nás tu je Honda






Majitelé:
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1792 2004 Accord  
Robbie je teď offline  Robbie
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 12:10  Naposledy upravil Robbie dne 2.3.2010 , 0:05, celkově upraveno 6 krát. Citovat  

Co se aktuálně řeší:

Tlumiče Bilstein vs. Kayaba

Prodej 1.8Vtec

Jaká kola na A6G

Bouchání zadní nápravy

Manuál ke stažení

Kompatibilita výfuku

Prodej 2.3

Repas předních světel - bud tady

Repas předních světel - nebo tady

Lupání v přední nápravě

Test Acco
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1792 2004 Accord  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 12:45   Citovat  

pěkný OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 1995 Prelude VTEC  
fuck3rkkt je teď offline  fuck3rkkt
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 16:30   Citovat  

tak treba bych se chtel zeptat jestli nekdo nemate servisni manual k tomuto modelu...sice mam coupe ale melo by to bejt stejny....a kde najdu v motoru volnobeznej ventil...diky Honda je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 147 1998 Accord Coupe  
osiris je teď offline  osiris
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 16:39   Citovat  

kdyby mel nekdo zajem tak tady tudy odkaz je hromadna objednavka na odlehceny remenice, ja bych o ne zajem mel, cim vic nas bude ( na stejnej typ remenice ) tim mensi bude cena ->
při 2 ks sleva 20%
při 3 ks sleva 30%
při 5 ks sleva 40%

orientační cena včetně vyvážení:
Klikovy = 119 / 113 / 96 mm - 2400.-Kč
Altik = 65 mm 900.- Kč
Servo = 115 mm 1700.- Kč tady je cena trochu vyšší kvůli tomu tisícihranu.

mam motor F20B6

akorat by byla potreba od nekoho predloha ktera se jim da...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3815 1989 Civic Varování : 1 
wassil je teď offline  wassil
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 16:51   Citovat  

fuck3rkkt napsal:
tak treba bych se chtel zeptat jestli nekdo nemate servisni manual k tomuto modelu...sice mam coupe ale melo by to bejt stejny....a kde najdu v motoru volnobeznej ventil...diky Honda je to dobrý


Manuál k Accordu je ZDE

Stáhne se ti zabalený ISO obraz CD. Ten rozbalíš a v Neru nebo nejl. Alcoholu vypálíš na CD. Pak po jednoduché instalaci spustíš manuál.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118 2001 Accord  
osiris je teď offline  osiris
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:05   Citovat  

wassil napsal:
Manuál k Accordu je ZDE

Stáhne se ti zabalený ISO obraz CD. Ten rozbalíš a v Neru nebo nejl. Alcoholu vypálíš na CD. Pak po jednoduché instalaci spustíš manuál.


neni jednodussi si to otevrit rovnou v tom alcoholu ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3815 1989 Civic Varování : 1 
Robbie je teď offline  Robbie
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:14   Citovat  

osiris napsal:
kdyby mel nekdo zajem tak tady tudy odkaz je hromadna objednavka na odlehceny remenice, ja bych o ne zajem mel, cim vic nas bude ( na stejnej typ remenice ) tim mensi bude cena ->
při 2 ks sleva 20%
při 3 ks sleva 30%
při 5 ks sleva 40%

orientační cena včetně vyvážení:
Klikovy = 119 / 113 / 96 mm - 2400.-Kč
Altik = 65 mm 900.- Kč
Servo = 115 mm 1700.- Kč tady je cena trochu vyšší kvůli tomu tisícihranu.

mam motor F20B6

akorat by byla potreba od nekoho predloha ktera se jim da...


No mozna bych o tom uvazoval jestli to F18B2ce pomuze k rychlejsim reakcim...ale az tak za 2mesice...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1792 2004 Accord  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:23   Citovat  

Robbie: Moc vostrý budíky i podsvětlení. Na kolik to vyšlo?

Některé moje postřehy po téměř 4 měsících používání:

- sedačka řidiče je i při nejnižší poloze poměrně vysoko, zmizel ten pocit nízkého posedu, který byl u předchozího modelu. Prý to upravili po faceliftu v roce 2001, nevím.
- příliš tenký volant na můj vkus, pravidelně se mi z něj dělá mozol na pravém palci
- sedačka řidiče by mohla jít posunout ještě o kousek dále dozadu. Byl jsem zvyklý na o něco větší auto, kde jsem mohl úplně propnout levou nohu, tady jí musím mít pokrčenou. To je ale spíše dáno mou výškou, měřím 189 cm.
- motory se mohly nabízet i V6, jako v kupé. 2.0i není žádný zázrak, od spoda je to mrtvola a je ho třeba pořád točit. Po naložení 2-3 lidí jde dynamika citelně do háje. Optimální varianta je tedy 2.3, popř. rovnou TypeR. Běžná spotřeba 9.5-10.5l při svižné jízdě. Velmi, velmi lehká noha s dodržováním rychlost. limitů a přeřazování pod 3tis. ot. - cca 8.5l.

Aby to nevypadalo, že pořád kritizuju, tak jinak jsem s autem spokojenej. I po těch letech vypadá pořád dobře a když je v dobrém stavu, tak i skvěle sedí. OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1630 2004 Accord Tourer  
wassil je teď offline  wassil
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:32   Citovat  

osiris napsal:
neni jednodussi si to otevrit rovnou v tom alcoholu ?

Jednodušší to je ale každý neví co je Alcohol (teda ví ale když ž ho použijou tak nesmí do auta Velmi šťastný )
Já mám doma v PC ISO a otvírám ho jen z alcoholu ale vypálil jsem si ho i na CD abych ho mohl používat i jinde kde Alcohol není nainstalován.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118 2001 Accord  
kaccerr je teď offline  kaccerr
2 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:35   Citovat  

taky jsem chtěl kdysi aby se rozdělilo fórum podle modelů,leč bez úspěchu.. Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 502  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:42   Citovat  

Ještě jsem zapomněl dodat, že jde o první bezpečný Accord v historii, viz.:

tudy odkaz

To mě taky ovlivnilo při výběru dalšího auta.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1630 2004 Accord Tourer  
Kendik je teď offline  Kendik
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:45   Citovat  

Super napad Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3031 2004 Accord  
fuck3rkkt je teď offline  fuck3rkkt
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:47   Citovat  

wassil napsal:
Manuál k Accordu je ZDE

Stáhne se ti zabalený ISO obraz CD. Ten rozbalíš a v Neru nebo nejl. Alcoholu vypálíš na CD. Pak po jednoduché instalaci spustíš manuál.


dik moc..jj vim co to je iso:)....oteviram to pres daemon tools:)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 147 1998 Accord Coupe  
eric je teď offline  eric
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:51   Citovat  

Střelec napsal:
Robbie: Moc vostrý budíky i podsvětlení. Na kolik to vyšlo?

Některé moje postřehy po téměř 4 měsících používání:

- sedačka řidiče je i při nejnižší poloze poměrně vysoko, zmizel ten pocit nízkého posedu, který byl u předchozího modelu. Prý to upravili po faceliftu v roce 2001, nevím.
- příliš tenký volant na můj vkus, pravidelně se mi z něj dělá mozol na pravém palci
- sedačka řidiče by mohla jít posunout ještě o kousek dále dozadu. Byl jsem zvyklý na o něco větší auto, kde jsem mohl úplně propnout levou nohu, tady jí musím mít pokrčenou. To je ale spíše dáno mou výškou, měřím 189 cm.
- motory se mohly nabízet i V6, jako v kupé. 2.0i není žádný zázrak, od spoda je to mrtvola a je ho třeba pořád točit. Po naložení 2-3 lidí jde dynamika citelně do háje. Optimální varianta je tedy 2.3, popř. rovnou TypeR. Běžná spotřeba 9.5-10.5l při svižné jízdě. Velmi, velmi lehká noha s dodržováním rychlost. limitů a přeřazování pod 3tis. ot. - cca 8.5l.

Aby to nevypadalo, že pořád kritizuju, tak jinak jsem s autem spokojenej. I po těch letech vypadá pořád dobře a když je v dobrém stavu, tak i skvěle sedí. OK


Tak já mám model 9/2002 1,8VTEC SPORT (postupně si zvykám z C6G VTi s kterým můžu ještě živě porovnávat,ale to postrádá smysl Velmi šťastný ), sedan a sedačka ve spodní pozici je celkem přijemně nízko

moje další poznatky: skrz papír a toho, co jsem četl se mi ze standartních motorizací (tedy bez Type R) právě 1,8 zamlouvá nejvíce.
- spadá do nižší kategorie pojištění proti 2,0 108kW a 2,3 113kW
- má nejvyšší litrový výkon vč. poměru krouťák/objem
- vemu-li v potaz výkon/váha, 2,0 a 2,3 pro mě jako alternativy pomalu ztrácí význam, vzhledem k provozním nákladům prakticky úplně
- spotřeba zázrak není, ale podle předchozího majitele byl s mým kouskem schopen jezdit od 7/100 výš, já si zatím auto testuju a nemám ještě žádnou vypovídající hodnotu
- A6G se mi líbí den ode dne víc a víc Velmi šťastný ( A7G ale ještě víc Tak to valím bulvy )
- motory řady F v A6G jsou z úst široké zasvěcené veřejnosti považovány za nesmrtelné
- chybí nějaký pořádný V6
- motor uvnitř auta skoro neslyším, jeho odhlučnění je lepší jak v A6 3,0i 2003 s kterou můžu porovnávat, o hluku od podběhů je to ale přesně naopak
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 360  
Robbie je teď offline  Robbie
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:54   Citovat  

Střelec napsal:
Robbie: Moc vostrý budíky i podsvětlení. Na kolik to vyšlo?

Některé moje postřehy po téměř 4 měsících používání:

- sedačka řidiče je i při nejnižší poloze poměrně vysoko, zmizel ten pocit nízkého posedu, který byl u předchozího modelu. Prý to upravili po faceliftu v roce 2001, nevím.
- příliš tenký volant na můj vkus, pravidelně se mi z něj dělá mozol na pravém palci
- sedačka řidiče by mohla jít posunout ještě o kousek dále dozadu. Byl jsem zvyklý na o něco větší auto, kde jsem mohl úplně propnout levou nohu, tady jí musím mít pokrčenou. To je ale spíše dáno mou výškou, měřím 189 cm.
- motory se mohly nabízet i V6, jako v kupé. 2.0i není žádný zázrak, od spoda je to mrtvola a je ho třeba pořád točit. Po naložení 2-3 lidí jde dynamika citelně do háje. Optimální varianta je tedy 2.3, popř. rovnou TypeR. Běžná spotřeba 9.5-10.5l při svižné jízdě. Velmi, velmi lehká noha s dodržováním rychlost. limitů a přeřazování pod 3tis. ot. - cca 8.5l.

Aby to nevypadalo, že pořád kritizuju, tak jinak jsem s autem spokojenej. I po těch letech vypadá pořád dobře a když je v dobrém stavu, tak i skvěle sedí. OK


Diky přátele No budiky kolik staly?S lakem a s podsvicenim a s tim ze jsem byl nucen koupit z vrakacu "novy" pristroje tak neco okolo 3500
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1792 2004 Accord  
Robbie je teď offline  Robbie
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 17:57   Citovat  

eric napsal:
Tak já mám model 9/2002 1,8VTEC SPORT (postupně si zvykám z C6G VTi s kterým můžu ještě živě porovnávat,ale to postrádá smysl Velmi šťastný ), sedan a sedačka ve spodní pozici je celkem přijemně nízko

moje další poznatky: skrz papír a toho, co jsem četl se mi ze standartních motorizací (tedy bez Type R) právě 1,8 zamlouvá nejvíce.
- spadá do nižší kategorie pojištění proti 2,0 108kW a 2,3 113kW
- má nejvyšší litrový výkon vč. poměru krouťák/objem
- vemu-li v potaz výkon/váha, 2,0 a 2,3 pro mě jako alternativy pomalu ztrácí význam, vzhledem k provozním nákladům prakticky úplně
- spotřeba zázrak není, ale podle předchozího majitele byl s mým kouskem schopen jezdit od 7/100 výš, já si zatím auto testuju a nemám ještě žádnou vypovídající hodnotu
- A6G se mi líbí den ode dne víc a víc Velmi šťastný ( A7G ale ještě víc Tak to valím bulvy )
- motory řady F v A6G jsou z úst široké zasvěcené veřejnosti považovány za nesmrtelné
- chybí nějaký pořádný V6
- motor uvnitř auta skoro neslyším, jeho odhlučnění je lepší jak v A6 3,0i 2003 s kterou můžu porovnávat, o hluku od podběhů je to ale přesně naopak



No s tim hlukem motoru mas pravdu nez sem koupil vyfuk tak jsem obcas nevedel jestli uz mam nastartovany...a s vyfukem na krizovatce kdyz stojim tak je to prakticky stejny...temer neni slyset= nádhera
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1792 2004 Accord  
wassil je teď offline  wassil
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 18:03   Citovat  

Akorát s těma spodníma čepama předního ramene to kluci moc nevyřešili. Pokaždé vyhazovat homokineťák je celkem otrava. Lepší systém je čep otočit šroubem nahoru. Ale to by asi na tomto rameni nešlo. Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 118 2001 Accord  
diacoon je teď offline  diacoon
4 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 18:51   Citovat  

wassil napsal:
Akorát s těma spodníma čepama předního ramene to kluci moc nevyřešili. Pokaždé vyhazovat homokineťák je celkem otrava. Lepší systém je čep otočit šroubem nahoru. Ale to by asi na tomto rameni nešlo. Ble


Nesmis kupovat starline..pak bys to tak casto nemusel resit Úsměv (JOKE)


btw taky koukam po 6G a predesla 2.2vtec 5g mi neprisla vykonove rozdilna jak v akceleraci,pruznosti tak v tahu odspodu.Cili hodne podobne. A ze by to nemelo zadnej zatah odspoda oproti jinejm dvoulitrum to rict nejde :)je to nesmysl
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2360 1998 Accord  
needs je teď offline  needs
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 19:39   Citovat  

Dobrý téma,jak na rady tak pokec.

Díky za manuál,dlouho jsem nemohl žádný sehnat je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 389 2009 Accord  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 19:43   Citovat  

Robbie napsal:
No s tim hlukem motoru mas pravdu nez sem koupil vyfuk tak jsem obcas nevedel jestli uz mam nastartovany...a s vyfukem na krizovatce kdyz stojim tak je to prakticky stejny...temer neni slyset= nádhera


JJ to ticho je uzasny. Proto doporucuju spis otevrit sani a tlumice nechat co nejtizsi. O 4k nahoru je to hukot jak krava a skoro se s tim neda jezdit po dalnici. Ale jinak je nadherny ticho.

EDIT: jinak do tech remenic bych sel taky. Otazka je kde sehnat predlohy a jestli to za ty love stoji. Pokud se zmensi straty na kola alepson o 5 pony tak proc ne ze Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1433 2008 Accord  
Robbie je teď offline  Robbie
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 19:50   Citovat  

krtekm napsal:
JJ to ticho je uzasny. Proto doporucuju spis otevrit sani a tlumice nechat co nejtizsi. O 4k nahoru je to hukot jak krava a skoro se s tim neda jezdit po dalnici. Ale jinak je nadherny ticho.

EDIT: jinak do tech remenic bych sel taky. Otazka je kde sehnat predlohy a jestli to za ty love stoji. Pokud se zmensi straty na kola alepson o 5 pony tak proc ne ze Je to tam.


No k tomu vyfuku na dalnicich...jako zalezi jak mas citlivou nohu...kdyz jedu tech 120 treba a nehybu s nohou tak ten zvuk se ustalí a temer neni slyset...jak ale malinko pridam tak se ozve no HaHaaa

PS:ty mas sani? Tak to koukám!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1792 2004 Accord  
eric je teď offline  eric
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 20:00   Citovat  

pánové, z pohledu vlastníka prozatím i VTi Velmi šťastný , ze známosti techniky v motoru a z toho, co sem načetl na německých diskuzích: netuňte to, peníze se daj využít mnohem lépe někde jinde. SOHC nechte bejt, bič z toho nikdy nebude. Sání ještě dobře, ale to je asi tak vše, co má význam...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 360  
diacoon je teď offline  diacoon
4 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 20:06   Citovat  

eric napsal:
pánové, z pohledu vlastníka prozatím i VTi Velmi šťastný , ze známosti techniky v motoru a z toho, co sem načetl na německých diskuzích: netuňte to, peníze se daj využít mnohem lépe někde jinde. SOHC nechte bejt, bič z toho nikdy nebude. Sání ještě dobře, ale to je asi tak vše, co má význam...


Moje rec, az na to, ze misto filtru si muzete na piskani pod kapotou koupit turbo pistalku nebo plasic zvere...
Originalni airbox se sportovni vlozkou je nejlepsi volba for silence in car Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2360 1998 Accord  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 20:16   Citovat  

diacoon napsal:
Moje rec, az na to, ze misto filtru si muzete na piskani pod kapotou koupit turbo pistalku nebo plasic zvere...
Originalni airbox se sportovni vlozkou je nejlepsi volba for silence in car Úsměv


Presne tak. Jedine co mam je K&N vlozka origo boxu bez toho spodniho labirintu. To uz samo o sobe dela randal. Do boxu je jeste privod studenyho vzduchu z narazniku a ve spodni casti boxu je navrtano cca 12 vetsich der. Tak si ten box muze nasat volny vzduch pred filtrem ochlazovany naporem z narazniku. Nejaky zbesili tuneni na tomhle aute nepripada v uvahu. Ovsem cesta odlehcovani jako jsou lehka kola rozumneho prumeru, remenice atd proc ne. Mylim ze je to smysluplny postup pro ty co si nedaj pokoj. Jako treba ja Se stydím Navic vsechno dabluju takze vratit to do origo stavu je otazka chvilky. Sani za 7k je nesmysl. Nejlepsi sjou veci ktery lze dobre prodat dal, nebo pouzit v dalsim aute OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1433 2008 Accord  
eric je teď offline  eric
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 20:21   Citovat  

krtekm napsal:
Presne tak. Jedine co mam je K&N vlozka origo boxu bez toho spodniho labirintu. To uz samo o sobe dela randal. Do boxu je jeste privod studenyho vzduchu z narazniku a ve spodni casti boxu je navrtano cca 12 vetsich der. Tak si ten box muze nasat volny vzduch pred filtrem ochlazovany naporem z narazniku. Nejaky zbesili tuneni na tomhle aute nepripada v uvahu. Ovsem cesta odlehcovani jako jsou lehka kola rozumneho prumeru, remenice atd proc ne. Mylim ze je to smysluplny postup pro ty co si nedaj pokoj. Jako treba ja Se stydím Navic vsechno dabluju takze vratit to do origo stavu je otazka chvilky. Sani za 7k je nesmysl. Nejlepsi sjou veci ktery lze dobre prodat dal, nebo pouzit v dalsim aute OK


vložka do sání s přívodem určitě nejlepší způsob, je to znát?
jinak pojď, svezu tě vtičkem, pokoj si dáš hned a ušetřim ti spoustu peněz Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 360  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 20:29   Citovat  

Je to znat na hluku. Jinak nic. S pohledu udrzby a dobryho pocitu ze utracim za alespon neco trosku smysluplnyho, good. Tim ze si nedam pokoj pro me spis v tuhle chvili znamena doladeni do top stavu. Nesnasim vrzani, kvileni nebo skripani atd. Na to jsem uchyla. Ta uprava s tim derovanym boxem pujde stejne brzo do frcu . Posloucha se to ale hezky Velmi šťastný Tyhle hracicky jako kola, filtr ci remenice je asi strop miho tjuuuuuuningu. Dalsi stupen bude spis tlumeni dveri, kufr + drobnosti pro oko.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1433 2008 Accord  
eric je teď offline  eric
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 20:38   Citovat  

krtekm napsal:
Je to znat na hluku. Jinak nic. S pohledu udrzby a dobryho pocitu ze utracim za alespon neco trosku smysluplnyho, good. Tim ze si nedam pokoj pro me spis v tuhle chvili znamena doladeni do top stavu. Nesnasim vrzani, kvileni nebo skripani atd. Na to jsem uchyla. Ta uprava s tim derovanym boxem pujde stejne brzo do frcu . Posloucha se to ale hezky Velmi šťastný Tyhle hracicky jako kola, filtr ci remenice je asi strop miho tjuuuuuuningu. Dalsi stupen bude spis tlumeni dveri, kufr + drobnosti pro oko.

tak to ano Úsměv přemýšlel sem o vytlumení podběhů kol, ale nemám s tím žádný zkušenosti, jaký a kolik materiál váží, ty dveře taky nezní špatně (aby to ale pak ještě jelo Velmi šťastný ), dál bych rád středovou opěrku a co bude jedna z prvních věcí - nějaký vnitřní madlo kufru
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 360  
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 20:57   Citovat  

pocti treba zde: tudy odkaz tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1433 2008 Accord  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2010 , 21:22   Citovat  

diacoon napsal:
Nesmis kupovat starline..pak bys to tak casto nemusel resit Úsměv (JOKE)


btw taky koukam po 6G a predesla 2.2vtec 5g mi neprisla vykonove rozdilna jak v akceleraci,pruznosti tak v tahu odspodu.Cili hodne podobne. A ze by to nemelo zadnej zatah odspoda oproti jinejm dvoulitrum to rict nejde :)je to nesmysl


Tak zrovna 2.2 VTEC jsem měl předtím taky, a ten rozdíl tam prostě je a je znát. Lze to vidět i na papírových hodnotách. 2.0 má krouťák 185nm, starší 2.2 200nm. Průběh je u obou motoru stejnej, těch 15nm mi ale tak trochu občas chybí, asi jsem cíťa Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1630 2004 Accord Tourer  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 6G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2, 3 ... 322, 323, 324  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.6803s ][ Dotazy: 151 (0.5633s) ][ GZIP on - Debug on ]