Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
25
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 
Zaslat odpověď



  Strana 157 z 157
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.11.2021 , 18:41   Citovat  

Paráda je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
džany je teď offline  džany
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2021 , 23:42   Citovat  

Ahoj, mam nově udělané LPG od Jiříka a chodí to parádně ..... vůbec není poznat na co jedete... fakt super. Druhé auto mi dělala Hradecká firma a to se nedá vůbec srovnat. Není LPG jako LPG.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 278 H+ body: 1 1987 CR-X  
michalmi je teď offline  michalmi
0
PříspěvekZaslal: 7.3.2022 , 12:15   Citovat  

Zdravím ve spolek a mám dotaz, řešil někdo problém s "pocukáváním" při střední zátěži v rozsahu 3000-3500 otáček? Začalo to dělat před rokem, nechal jsem vyměnit vstřiky místo magic fx nyní hanna, vyměněný snímač otáček kliky, vyměněny zapalovací cívky, změřeny tlaky na válcích, v benzínu tenhle problém nenastává. Honda CR-V III 2.0 i-VTEC 2009 LPG HL Magic4
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.3.2022 , 22:02   Citovat  

Předpokládám, že ventilové vůle jsou taky ok ....??
Jaké jsou ST korekce v tomto režimu? Zkoušel jsi odpojit EGR?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
Newtom je teď offline  Newtom
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 7.3.2022 , 22:20   Citovat  

džany napsal:
Ahoj, mam nově udělané LPG od Jiříka a chodí to parádně ..... vůbec není poznat na co jedete... fakt super. Druhé auto mi dělala Hradecká firma a to se nedá vůbec srovnat. Není LPG jako LPG.


Kurnik kdyby to nebylo tak daleko, neváhal bych, a nechal u něj taky auto udělat. Mám to přes celou širou zemi Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 385 H+ body: 3 2006 Accord Tourer  
michalmi je teď offline  michalmi
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2022 , 9:27   Citovat  

Jiřik napsal:
Předpokládám, že ventilové vůle jsou taky ok ....??
Jaké jsou ST korekce v tomto režimu? Zkoušel jsi odpojit EGR?


Ventilové vůle nechávám kontrolovat při každé výměně oleje a jsou ok, egr jsem chtěl vyčistit, ale zaboha nemůžu povolit šrouby které ho drží a nerad bych je urval, ale pokusím se teda. Přikládám screeny z magic, ale jak říkám, začalo to dělat z ničeho nic.


m1.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m1.jpg, 288.19 kB

m2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m2.jpg, 288.52 kB

m3.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m3.jpg, 375.56 kB

m4.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m4.jpg, 337.24 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2022 , 21:29   Citovat  

Ten koeficient je nějak vysokej. Fotky jsou z motoru kterej neběží, což je škoda. Napoj motor běžící na volnoběh a pošli
fotku těch map (jak tam mapa LPG chybí). Aspoň bude taky vidět tlak reduktoru. Pošli fotku motoru pod deklem jak jsou ty vstřiky udělaný.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
michalmi je teď offline  michalmi
0
PříspěvekZaslal: 9.3.2022 , 15:55   Citovat  

Jiřik napsal:
Ten koeficient je nějak vysokej. Fotky jsou z motoru kterej neběží, což je škoda. Napoj motor běžící na volnoběh a pošli
fotku těch map (jak tam mapa LPG chybí). Aspoň bude taky vidět tlak reduktoru. Pošli fotku motoru pod deklem jak jsou ty vstřiky udělaný.


Tady jsou screeny za běhu, zkusil jsem odpojit egr a ejhle cukání ustalo. Takže demontovat a vyčistit EGR?


m1.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m1.jpg, 312.21 kB

m2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m2.jpg, 311.66 kB

20220309_144326.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20220309_144326.jpg, 321.49 kB

20220309_144344.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20220309_144344.jpg, 251.99 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
1
PříspěvekZaslal: 9.3.2022 , 22:30   Citovat  

Asi jo. Tlak je nízký, vezmi imbus č. 4 a zastrč jej do šroubu na vrchu reduktoru. pak otáčej, až tlak dosáhne
zhruba 1,40 Baru. Tím se i zkrátí časy LPG vstřiků. Možná pak jen doladíš mapu, tzn. smázneš plyn, pak budeš normálně
jezdit (třeba 20km v různých otáčkách a zátěži), pak stačí kliknout na "nastav model" a zkontrolovat podle dalšího načítání, jestli se protíná.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
michalmi je teď offline  michalmi
0
PříspěvekZaslal: 10.3.2022 , 15:38   Citovat  

Jiřik napsal:
Asi jo. Tlak je nízký, vezmi imbus č. 4 a zastrč jej do šroubu na vrchu reduktoru. pak otáčej, až tlak dosáhne
zhruba 1,40 Baru. Tím se i zkrátí časy LPG vstřiků. Možná pak jen doladíš mapu, tzn. smázneš plyn, pak budeš normálně
jezdit (třeba 20km v různých otáčkách a zátěži), pak stačí kliknout na "nastav model" a zkontrolovat podle dalšího načítání, jestli se protíná.


Tak EGR vyčištěn, jen teď nevím jestli nastavování tlaku reduktoru při zapnutém plynu nebo vypnutém? Nastavoval jsem při vypnutém, respektive jsem přepínal plyn x benzín, než se tlak ustálil na 1,4b při vypnutém plynu, ale to je asi kravina že?
Najel jsem nové mapy a vypadá to takhle. Zatím po cukání ani památka, lehké pocuknutí při spínání klimy zůstalo, ale to bylo i před tím. Mám teda nastavit tlak jen při spuštěných vstřicích plynu?


m3.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m3.jpg, 301.42 kB

m4.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m4.jpg, 297.71 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.3.2022 , 22:25   Citovat  

Samozřejmě při puštěném plynu, co bych chtěl nastavovat když je vypnutý?? Velmi šťastný
Máš tlak 1,20 to je už skoro ok, můžeš přidat až na 1,40.
Pak najet mapu a srovnat koeficient. H+
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.3.2022 , 22:27   Citovat  

Ještě něco. všimni si plynových časů- dobrý zkrácení tím zvýšením tlaku, že? Hihi
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.3.2022 , 22:33   Citovat  

Abych napsal taky o sobě- nadělil jsem si pod stromeček Mondeo IV s Volvo pětiválcem 2.5turbo, teď experimentuju s tlakem
na turbu, dá se úžasně ladit pouze zkracováním tyčky aktuátoru wastegate. Už jsem na 0,80 Baru a sprintuju k jednomu Baru,
je to skvělá zábava. Kapalnou fázi tlačím velkou pumpou Bosch 044, Walbro GSL už nestačilo Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
michalmi je teď offline  michalmi
0
PříspěvekZaslal: 12.3.2022 , 9:22   Citovat  

Jiřik napsal:
Ještě něco. všimni si plynových časů- dobrý zkrácení tím zvýšením tlaku, že? Hihi


Jj, koukal jsem, že se začíná čas přibližovat benzínu, ok přidám na 1,4 a znovu najedu mapy. Hodím sem zas screen. Zatím děkuji. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 H+ body: 0  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2022 , 11:56   Citovat  

Nepotkal se někdo u Magicu G4 s tím, že po nastartování vypadne komunikace s bluetooth adaptérem? Při zapnutém klíči je vše OK, po nastartování komunikace po cca 3 sekundách spadne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1460 H+ body: 3 2003 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2022 , 15:51   Citovat  

michalmi napsal:
Jj, koukal jsem, že se začíná čas přibližovat benzínu, ok přidám na 1,4 a znovu najedu mapy. Hodím sem zas screen. Zatím děkuji. Úsměv


Ideálně by měl být tlak takový, aby to při plném zatížení v otáčkách 5-7 tis. šlo na koeficient 1 a směs byla podobná jako v benzínu(podle lambdy). Pokud to nestíhá, Magic 4 se dá dokrmit benzínem, tlak nad 1,45 Baru už moc nemá smysl. Jde totiž o tlak při té plné záteži, ten při běžně koncipovaném reduktoru klesá na 1,1-1,0 Bar, pokud je reduktor předimenovaný, pak to drží kolem 1,20Bar.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
michalmi je teď offline  michalmi
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2022 , 16:26   Citovat  

Jiřik napsal:
Ideálně by měl být tlak takový, aby to při plném zatížení v otáčkách 5-7 tis. šlo na koeficient 1 a směs byla podobná jako v benzínu(podle lambdy). Pokud to nestíhá, Magic 4 se dá dokrmit benzínem, tlak nad 1,45 Baru už moc nemá smysl. Jde totiž o tlak při té plné záteži, ten při běžně koncipovaném reduktoru klesá na 1,1-1,0 Bar, pokud je reduktor předimenovaný, pak to drží kolem 1,20Bar.


Tak po nastavení na 1,4b jsem najel novou mapu benzínu a následně v auto setup najel mapy plynu a vyšlo to takhle. Po zapsání modelu se náklon změnil na +7%, pocitově to jede líp, cukání momentálně nepozoruju žádné, žena s tím bude v týdnu jezdit, tak uvidím s čím přijde. Velmi šťastný Jinak děkuji za vstřícnost a pomoc je to dobrý


m1.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m1.jpg, 300.53 kB

m2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
m2.jpg, 286.53 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2022 , 21:48   Citovat  

Měl bys smáznout LPG mapu, znovu najet v používaných otáčkách a ten LPG koeficient tam nabouchat podle těch oranžových čtverečků je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
michalmi je teď offline  michalmi
0
PříspěvekZaslal: 17.3.2022 , 15:48   Citovat  

Jiřik napsal:
Měl bys smáznout LPG mapu, znovu najet v používaných otáčkách a ten LPG koeficient tam nabouchat podle těch oranžových čtverečků je to dobrý


Mapu jsem smazal u benzinu i plynu po nastaveni na 1,4b a najel cele znova, tohle bylo pred kliknutim na "nastav model", po te se krivka srovnala s tema ctvereckama a po tydnu jezdeni vse ok, takze jeste jednou diky za rady Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.3.2022 , 20:19   Citovat  

OK, mám radost. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
Eidam je teď offline  Eidam
0
PříspěvekZaslal: 4.5.2022 , 14:41   Citovat  

Ahoj vespolek,
Jsem tu nováček obdivující Hondy (a celkově japonská auta), který jezdí koncernovými vozy (Škoda a VW). Nicméně mě na toto fórum dovedly problémy s LPG a po pročtení zdejšího vlákna jsem získal mnoho poznatků (velký dík patří především uživateli Jiřík, se kterým jsem řešil i věci přes email). A jelikož mi toto fórum hodně dalo, rád se i o něco podělím, abych třeba někomu zde pomohl.
První velký problém byl s novou zástavbou LPG značka ELPIGAZ. Auto (Škoda Octavia 2.0 mpi / 85kw) mi v rozmezí cca 2-3,5 tis. Otáček nahodile pocukávalo. Po dlouhých peripetiích jsem došel na to, že nejnovější firmware řídící jednotky lpg má zjevně chyby. Po downgradu problém vymyzel a vše funguje jak má.
Závěr z toho: řídící jednotka ELPIGAZ Stela Polare – poslední firmware 2001MP_#01115 – s chybami. Starší firmware 2001MP_#00910 – bez problémů.

Od těchto peripetií jsem začal hlídat a servisovat LPG taky sám (vyjma 1x za rok revize). Můj další poznatek je ke vstřikům Valtek T30 – 3ohm. Jejich životnost mi zatím vychází něco kolem 30 000 km (a to se snažím tankovat jen u kvalitních čerpaček). Po této době mi začne hlásit auto chudou směs a i po doladění to není ideální. Řj motoru hlásí sporadické výpadky jednoho válce. Příčina byla jasná – vstřiky se rozkalibrovaly a každý dával jinak. Mám zaměstnání, ve kterém mám k dispozici průtokoměry, takže vše můžu zkontrolovat a po repasu nastavit. Přikládám pro ilustraci pár obrázků …

- 1. obrázek - Rozkalibrované vstřiky – každý dává jinou dávku


- 2. obrázek - Všechny vstřiky poté proběhly čištěním a repasí (jsou repasní sady – viz tu: tudy odkaz ). Po složení proběhlo zaběhnutí – cca 2-3 hodinky cyklovaly pod tlakem


- 3. obrázek - Po tomto cyklování proběhlo nastavení za pomoci průtokoměru. K měření použit průtokoměr Bronkhorst 500 l/min, tlakoměr Gems a měřící zařízení DEWE43V / DEWE Sirius


- 4. obrázek - Výsledek po nastavení


Resumé toho všeho je, že Valteky jsou sice levné repasovatelné vsřiky, ale jejich životnost a kvalita je mizerná. Lidé, kteří všechny tyto problému musí řešit přes servis pak právem nadávají na plyn, že se jen kazí a co ušetří vrazí zase do servisu. Já mám štěstí, že toto vše mohu přeměřit a nastavit zadarmo. Doufám, že tato názorná ukázka někomu pomůže a přiblíží problematiku. Rád budu předávat poznatky dál, ať se plynaři amatéři (které to zajímá) přiučí. Neboť moje zkušenost s „odborníky“ byla hrůzná a dohnala mě k tomu, že jsem si vše nastudoval a začal řešit sám.


1.png

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
1.png, 161.52 kB

2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
2.jpg, 1.8 MB

3.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
3.jpg, 1.24 MB

4.png

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4.png, 147.11 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.5.2022 , 21:25   Citovat  

Ahoj, no není to tam nikde vidět, ale vzhledem ke zkušenostem tipuji že první vstřik (nejblíž přívodu plynné fáze)
dává nejvíc, pak dva prostřední podobně a ten poslední nejméně. Tohle je totiž běžný scénář při diagnostice opotřebených vstřiků. Valtek T30 má problém s jednoduchou konstrukcí (kluzná plocha pístků není potažená teflonem) takže se časem začnou zalepovat parafinem, samozřejmě od toho nejvzdálenějšího. Ještě v tom hraje roli jejich poloha, ideální je svislá, aby mohly nečistoty z plynu odtéct do sání .
Tohle Valtek zvládl s inovacemi-Valtek T34 už byly mnohem lepší, ale velmi drahé vstřiky, což jaksi zamezilo jejich uplatnění.
Pak přišel někdo s nápadem, že sestrojí vstřiky identické k typu OMVL, ale za lepší cenu. Valtek tak pustil na trh vstřiky s teflonovým potahem, lehkými pístky a velmi odolnými cívkami, to vše za super cenu. Jsou to vzhledem k ceně ty nejlepší vstřiky
tudy odkaz
ideální do výkonu 110kW pro čtyřválec. Beru je po celých krabicích.
Každopádně i v tomto provedení je ideální když se hadičky z lišty do sání směrem od přívodu plynu přiměřeně zkracují kvůli vyrovnání dodávky paliva do jednotlivých válců.
Pro výkonnější motory, hlavně tady Hondy, je lepší montovat vstřiky jednotlivé. Ideální typ zde byl už citován mnohokrát.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 600 H+ body: 17  
Eidam je teď offline  Eidam
0
PříspěvekZaslal: 4.5.2022 , 22:45   Citovat  

Popisky tam nemám, ale značení je následující (1 u vstupu plynu a 4 nejdál):
- 1 zelená
- 2 červená - nejméně a tento válec zapisoval výpadky zapalování
- 3 hnědá
- 4 modrá
Vstřiky se do tohoto stavu dostaly od novoty. Jako nové jsem je nepřeměřoval, ale věřím (doufám), že byly dobře nastavené z výroby.

Při tomto měření mám nastavený tlak cca 2 bary, což beru jako takový střední tlak pro lpg vstřiky, na který byly vyrobeny. Nicméně předpokládám, že je jedno při jakém tlaku je nastavím (tedy v povoleném rozmezí od výrobce), ale hlavně aby byly všechny stejně. Na autě je totiž jedna společná lambda pro všechny a nedokáže korigovat každý zvlášť, ale jako celek dohromady. Takže jeden válec byl bohatý, druhý chudý a ostatní asi tak akorát.

To zalepení parafíny jsem pozoroval, všechny pístky byly ulepené. Vstřiky svisle mám, takže by měly mít ideální podmínky, ale .... přece se zalepují (pozice viz foto). Používám i bulprenový filtr plynné fáze a jak jsem psal, tankuji i snad dobrých benzínek.

Na ty Valteky T32 (náhradu OMVL) teď koukám ... cena super, jen o pár kaček oproti T30 a odporově taky sedí, takže by to byla jen výměna kus za kus a nastavení mapy. A když mají i teflonový povrch .... Až mi dojdou repasní střeva na T30, tak do nich asi půjdu. Teď mám dvě lišty T30 a při problémech je jen prohodím, nastavím mapu a jedu dál. V mezičase si zrepasuju druhou. Nicméně repas i tak vyjde na cca 300,- Kč (a můj čas) a je na chvíli.

O kvalitních vstřicích Hana Blue vím, byly zde citovány mockrát. Btw. našel jsem i zajímavé porovnání vstřiků s grafy - odkaz.

Do budoucna bych se rád i poradil, zda je nějaká náhrada vstřiku LandiRenzo ... mé druhé auto Touran 1.6 mpi je z itálie a má systém LandiRenzo. Vstřiky chci taky zkontrolovat a případně nějak pořešit.


lpg_octa.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
lpg_octa.jpg, 313.15 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
25
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(102974 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3351s ][ Dotazy: 125 (0.2389s) ][ GZIP on - Debug on ]