Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Legend, napříč generacemi
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 
Zaslat odpověď



  Strana 12 z 12

Máte, jako nadšenci, reálný zájem přijet na Legendí sraz do okolí Brna v roce 2019?
Ano
95%
 95%  [ 20 ]
Ne
4%
 4%  [ 1 ]
Hlasovalo : 21
Celkem hlasů : 21

Mulder je teď offline  Mulder
Partner H-C
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 18.6.2020 , 14:45   Citovat  

Prelude 90 napsal:
A ty Legendy tak pláčou v té garáži že chcou ven Bueee pojďte se domluvit na nějakej LEGEND "Chamber meeting" třeba ráno dojet, oběd,okoupat, něco vyfotit a navečer dom nebo podle nálady i složit kosti do regálu přes noc

Já jsem vždy pro každou špatnost Je to tam. Třeba Hotel Dolte v Sobotíně u Šumperka není špatnej tudy odkaz nebo Country Steak u Lanškrouna tudy odkaz Nebo zajet na Pustevny nahoru a projít se. To je jen pár nápadů ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4385  
Petr1983 je teď offline  Petr1983
PříspěvekZaslal: 20.7.2020 , 11:53   Citovat  

Ahoj, neřešil jste někdo problém s klimou na KB1? Nespíná mi spojka na komresoru, klimatizace je naplněná, relátka a pojistky ok, ale chybí 12V na spojce. Nemáte někdo nějakou zkušenost? Díky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
PříspěvekZaslal: 21.7.2020 , 9:55   Citovat  

Petr1983 napsal:
Ahoj, neřešil jste někdo problém s klimou na KB1? Nespíná mi spojka na komresoru, klimatizace je naplněná, relátka a pojistky ok, ale chybí 12V na spojce. Nemáte někdo nějakou zkušenost? Díky.


Zdravim.

vypisuje ti diagnostika nejaku chybu klimy? tych 12v si meral na konci kabla co ide do kompresora? ten kabel je este dalej spajany dalsim konektorom, skus to az na tom dalsom konektore zmerat ci je ok...

na obrazku vidis kade ide kabel spodom pod ventilatormi, tam je aj na kraji v pravo ten dalsi konektor
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 80 2007 Legend  
Petr1983 je teď offline  Petr1983
PříspěvekZaslal: 21.7.2020 , 14:38   Citovat  

Děkuji za pomoc a rady
12V jsem měřil u kompresoru. Chyby jsou B1227 - An open in the outside air temperature sensor circuit,
B1240 - A problem in the mode control linkage, doors, or motor
B2979 - An open in the pressure sensor circuit
snímač teploty je v pořádku a snímač tlaku taky. B1240 nevím co přesně je myšleno. Test motorů a klapek přes HDS ok.
Podle příručky je potřeba proměřit průchodnost kabelů mezi snímači a jednotkou a pokud bude vše ok, tak asi odešla jednotka klimatizace, k tomu se dostamu až o výkendu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
PříspěvekZaslal: 21.7.2020 , 22:45   Citovat  

aha tak to nebude problem v tom konektore.....Aku prirucku myslis? mas servisny manual? ci ti mam este zneho z kopirovat postup co treba premerat este....
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 80 2007 Legend  
Petr1983 je teď offline  Petr1983
PříspěvekZaslal: 22.7.2020 , 7:42   Citovat  

Mam servisní manuál, podle toho budu v sobotu postupovat a uvidí se, asi to bude ta jednotka.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
Geronimo je teď offline  Geronimo
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.7.2020 , 12:38   Citovat  

Zdravim po x letech na klubu, zvazuji koupe KB1... jsem momentalne na Novem Zelandu a daji se tu sehnat celkem slusne kusy s najezdem kolem 100k, mohl by me nekdo zkuseny s timhle autem trochu navest na co si dat pozor? a kdyz se nekdo rozepise o spolehlivosti/ problemech nebo da link na nejakou zajimavou diskuzi, budu urcite rad... Ale rikam si ze jestli je tech 100k poctivych tak bych mel snad lit jen benzin a olej ne? Velmi šťastný V cz mam ATR, predtim CRX a civic a nebylo tomu nikdy jinak Úsměv)))

Diky Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136 1998 Accord Type-R  
X44_Dan je teď offline  X44_Dan
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 27.7.2020 , 13:23   Citovat  

Geronimo napsal:
Zdravim po x letech na klubu, zvazuji koupe KB1... jsem momentalne na Novem Zelandu a daji se tu sehnat celkem slusne kusy s najezdem kolem 100k, mohl by me nekdo zkuseny s timhle autem trochu navest na co si dat pozor? a kdyz se nekdo rozepise o spolehlivosti/ problemech nebo da link na nejakou zajimavou diskuzi, budu urcite rad... Ale rikam si ze jestli je tech 100k poctivych tak bych mel snad lit jen benzin a olej ne? Velmi šťastný V cz mam ATR, predtim CRX a civic a nebylo tomu nikdy jinak Úsměv)))

Diky Mrk


Pokud to má opravdu 100t tak jen přední ramena, resp. vůle v čepu, který se ale mění i se spodním ramenem. Poznáš při zkušební jízdě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 20 2007 Legend  
Geronimo je teď offline  Geronimo
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.7.2020 , 22:14   Citovat  

X44_Dan napsal:
Pokud to má opravdu 100t tak jen přední ramena, resp. vůle v čepu, který se ale mění i se spodním ramenem. Poznáš při zkušební jízdě.


A kdyz by mel 200t? Ty mas koukam nejaky pekny kousek s 220t, delal jsi na tom neco zasadniho? Docetl jsem se tu neco o diferencialech...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136 1998 Accord Type-R  
X44_Dan je teď offline  X44_Dan
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 27.7.2020 , 22:40   Citovat  

Geronimo napsal:
A kdyz by mel 200t? Ty mas koukam nejaky pekny kousek s 220t, delal jsi na tom neco zasadniho? Docetl jsem se tu neco o diferencialech...

Ten muj uz ma predni ramena meneny ve 180, oleje jsem klasicky menil po koupi, nevis co delal predchozi majitel, takze jedinej problem byl alternator. Od zacatku to malo dobijelo, byla slahla jedna dioda, ale prisel jsem na to az odesla druha a prestalo to dobijet. To je ale v pohode za 3tis novej original a za hodinu to na ulici pred domem vymenis. Takze jedinej problem co mam je handsfree, kde je nejakej vakl, ale je za ventilatorem pod prihradkou spoljezdce a neda se k nemu normalne dostat, takze na potrepani naskoci, ale na tretim hrbu zase vypadne.
Dan
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 20 2007 Legend  
Geronimo je teď offline  Geronimo
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.7.2020 , 22:57   Citovat  

X44_Dan napsal:
Ten muj uz ma predni ramena meneny ve 180, oleje jsem klasicky menil po koupi, nevis co delal predchozi majitel, takze jedinej problem byl alternator. Od zacatku to malo dobijelo, byla slahla jedna dioda, ale prisel jsem na to az odesla druha a prestalo to dobijet. To je ale v pohode za 3tis novej original a za hodinu to na ulici pred domem vymenis. Takze jedinej problem co mam je handsfree, kde je nejakej vakl, ale je za ventilatorem pod prihradkou spoljezdce a neda se k nemu normalne dostat, takze na potrepani naskoci, ale na tretim hrbu zase vypadne.
Dan


Hmm tak to je v pohode Úsměv)) Nekde ctu ruzna story s prevodovkou apod... ale asi kdovi kolik najeto a jestli vubec nejaka vymana oleje nekdy probehla...

Diky Mrk
Lukas
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 136 1998 Accord Type-R  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
PříspěvekZaslal: 3.8.2020 , 18:15   Citovat  

Geronimo napsal:
Hmm tak to je v pohode Úsměv)) Nekde ctu ruzna story s prevodovkou apod... ale asi kdovi kolik najeto a jestli vubec nejaka vymana oleje nekdy probehla...

Diky Mrk
Lukas


Čau. Ja mám dvoch legendov , jedného to bude už 9 rokov čo ho mám..ten dojazdil ked mal 340 000km odišla prevodovka...olej som v nej raz menil v honde (bol som pri tom, olej nebol cierny, vyzeral ze bol meneny ako mal), potom som uz vzdy menil doma po max 60 000km pravidelne. predtym nez som ho kupil bolo auto pravidelne servisovane v honde.... prevodovka radila za jazdy dobre az do poslednej chvíle..ale obcas tusim mala problém s radenim z P v kopci aj ked som daval ručnú- to mohlo namáhať lozisko na vstupnom a vystupnom hriadeli v prevodovke... A niečo trochu chrcalo v urcitych otackach od cca 290 000km?? Ale som nevedel naisto z čoho to ide...nevedeli to ani v honde...len tipovali co bi to mohlo byt a o prevoddovke ani slovo..... takže taketo zvuky sa ťažšie určujú tak som to nestihol poriešiť...takze ci to chrcanie ma suvis s prevodovkou nemozem na 100% tvrdit ale myslim si ze hej....
O probleme s prevodovkou v legende som predtym samozrejme ani nepočul...ale potom som zistoval info a od jedneho servisaka v cz co riesi prevodovky som zistil ze som nebol jediný ale ani zas nebolo vela opravovaných tych prevodoviek....ale ono sa to da zistiť dopredu v akom to je stave...uz viem co treba pozerat....napriklad som to pozeral kamosovi na legende kb2 a a ni naznak problemu, loziska ziadna vola(ma najazdene do 200 000km).. som asi jediný kto to na cz/svk fórach písal o probléme s prevodovkou a nikoho som ani nepoznal kto by mal s nou problém...takze casty problem to urcite nie je....

Ale na tú prevodovku budeš tak či tak nadávať a to kôli tomu ake nezmyselne dlhé prevody má! Uberá to z výkonu...

Druhého legenda nemám dlho takže ten ešte jazdí Úsměv a som si povedal že toho už budem šetriť ale dlho mi to tak nevydržalo Úsměv proste zabava je prednejšia Úsměv ked som ho kupoval radil fakt perfektne, aj z P ...kontroloval som na nom volu lozisk na tych hriadeloch a uz tam mierna je...teraz v kopci začala robiť to, že keď nastartujem tak trhne autom...ale robí to len v kopci....cize zrejme to je cely problem preco vznika vola na loziskach respektive ulozeni?....takze momentalne štartujem v N a netrhne to lebo vtedy nie je v zabere hriadel! Takže ak mi znova odíde prevodovka s legendom už končím(bude to trvat roky ak by mala zase odísť)aj tak uz to bude dost stare auto...

Určite čo je náchylné na výdrž u legendov kb1/kb2 sú predné spodné a horné ramená a aj tlmiče.... Chápeš! A to je celkom drahé na servis...vsetko to treba riešiť dielmi z USA! Legend s 200 000km to uz je veľká šanca ze bude nieco z toho treba menit na prednej náprave...
Plus u mna slziaci chladic motora...na oboch legendoch som menil!
plus si treba skontrolovat na chladici okruh chladenia prevodovky ci neoxiduje zavit aby nerupol chladic ...rozspisoval som sa o tom v inej teme....
Diferakov a rozvodovky a celého systému shawd sa nemusíš báť, stačí tam len meniť oleje Úsměv
bol tu spominany alternátor, ten som na prvom musel dať repasovat pri cca 332 000km, odišiel diodovy mostík, v podstate uz nedobijal.. original tam je denso diodovy mostik kedze som stym ponahlal a chcel to mat hotove zo dna na den tak tam siel bosh....cena za novy mostik 90e s robotou a novymi uhlikmi ktore este ale netrebalo menit.. ...čiže ako tu spomenul niekto ze kupil novy original za 3000CZ je nemozne...v honde stoji cca 1300E Úsměv...lacný nový jedine neoriginal ...
Dalej jedna lambda sonda pri 320 000km odisiel na nej ohrev... z usa 150e
Ale ináč som spokojný ...za tie peniaze asi lepšiu 4x4 nenájdeš+dobrá výbava ako štandard...ale ak nepotrebuješ 4x4 tak dobrá voľba je lexus gs 430, stým mám tiež dlhodobé skúsenosti, vydrží hodne a kopec vykonu a pohodlia a pritom servis mimo lexus nie je drahy- respektive servisujem tiez doma Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 80 2007 Legend  
Mulder je teď offline  Mulder
Partner H-C
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 4.8.2020 , 13:40   Citovat  

Mimochodem, dodržuješ doporučenou proceduru že při zastavování do kopce (a nebo z kopce) napřed auto na N necháš "vyvěsit" na ručku (nebo nožku)? Tj zastavit na N, dát ručku a pustit brzdu. Až pak řadit P. Aby to viselo právě na té brzdě (opíralo se to o ni). A ne na převodovce. Cooo???
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4385  
padam je teď offline  padam
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 4.8.2020 , 14:02   Citovat  

Mulder: zajímavá procedura, když jsem Kb1 koupil, tak jsem přečetl celý manuál ale tohle si nepamatuju. Žil jsem v domění, že je na P v převodovce trn, který se zasune a stojí to na něm. Nikdy jsem ale neměl AT převodovku rozebranou, takže je to jen představa možná vytvořená na nesprávných základech. Tuší někdo jak to je?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1227 2008 Civic Type-R  
Mulder je teď offline  Mulder
Partner H-C
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 4.8.2020 , 14:35   Citovat  

Pozor, třeba u Legenda 2G, pokud vím, to není trn, ale nějaký "kroužek", který se roztáhne a tím to drží. Víc k tomu ví myslím Jofrey, ale asi i jiní ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4385  
Jofrey je teď offline  Jofrey
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.8.2020 , 15:08   Citovat  

[quote="Mulder"]Pozor, třeba u Legenda 2G, pokud vím, to není trn, ale nějaký "kroužek", který se roztáhne a tím to drží. Víc k tomu ví myslím Jofrey, ale asi i jiní ...[/quote]

Zhruba takhle nějak dementně to má naprostá většina měničových automatů. Včetně Legenda 2G a 3G. Bohužel aretační zobáček je na váhu Legenda trošku poddimenzovaný. Kdo nechává stát starý Lego z kopce na "P" bez primárního vyvěšení na parkovací brzdě, tak riskuje stejně jak v ruský ruletě. Chlapci v USA už vědí jak vypadá převodovka po ulomení toho malýho čuráčka.

Proto nejde lidem vyřadit "P", nebo jde hodně ztuha, když parkujou z kopce a auto nechávájí opřený svojí hmotností o takovej malej camprdlík.


Screenshot_20200804-150214_Samsung Internet.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20200804-150214_Samsung Internet.jpg, 1.02 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2299  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
PříspěvekZaslal: 4.8.2020 , 15:45  Naposledy upravil Lucaslegend dne 4.8.2020 , 15:51, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Mulder napsal:
Mimochodem, dodržuješ doporučenou proceduru že při zastavování do kopce (a nebo z kopce) napřed auto na N necháš "vyvěsit" na ručku (nebo nožku)? Tj zastavit na N, dát ručku a pustit brzdu. Až pak řadit P. Aby to viselo právě na té brzdě (opíralo se to o ni). A ne na převodovce. Cooo???


Na prvom som zo zaciatku asi tak neparkoval, alebo len fakt v prudkych kopcoch, neskôr uz urcite hej a na druhom tak parkujem stale ako píšeš a nepomáha...vlastne uz aj na rovine pouzivam brzdu noznu
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 80 2007 Legend  
Lucaslegend je teď offline  Lucaslegend
PříspěvekZaslal: 4.8.2020 , 15:48   Citovat  

Jofrey napsal:
Zhruba takhle nějak dementně to má naprostá většina měničových automatů. Včetně Legenda 2G a 3G. Bohužel aretační zobáček je na váhu Legenda trošku poddimenzovaný. Kdo nechává stát starý Lego z kopce na "P" bez primárního vyvěšení na parkovací brzdě, tak riskuje stejně jak v ruský ruletě. Chlapci v USA už vědí jak vypadá převodovka po ulomení toho malýho čuráčka.

Proto nejde lidem vyřadit "P", nebo jde hodně ztuha, když parkujou z kopce a auto nechávájí opřený svojí hmotností o takovej malej camprdlík.


Ano podobny zobacik ma aj legend kb1/2

Tu je to na obrázku pod pismenom L park pawl
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 80 2007 Legend  
Mulder je teď offline  Mulder
Partner H-C
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 4.8.2020 , 16:09   Citovat  

Zlatý starý jebky! Tedy některý Legendy 1G. Tam můžu normálně nechat zařazeno N, vytáhnot klíček, odejít. No na Turbu, což je taky 1G, mě to nemile překvapilo, že MUSÍM řadit P Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4385  
Prelude 90 je teď offline  Prelude 90
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.8.2020 , 19:33   Citovat  

[quote="Mulder"]Já jsem vždy pro každou špatnost :jupi: Třeba Hotel Dolte v Sobotíně u Šumperka není špatnej :arrow: odkaz nebo Country Steak u Lanškrouna :arrow: odkaz Nebo zajet na Pustevny nahoru a projít se. To je jen pár nápadů ...[/quote]
Tak o vekendu diky bratom z JSP/HGM a Adamovu vyvenčeno po roce najeto 600km na klid lechtačka 200 a firt by chtěla mrška 2tunova 5timetrová :D :D vč. mlsandy do Jaroslavic na vínko :oops: a co tak koncem srpna ta Jedovnice? :smoke:


IMG_20200801_154900.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20200801_154900.jpg, 2.15 MB

FB_IMG_1596525385841.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
FB_IMG_1596525385841.jpg, 105.56 kB

Screenshot_20200804_193033.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20200804_193033.jpg, 478.9 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 215  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Legend, napříč generacemi
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1290s ][ Dotazy: 116 (0.0362s) ][ GZIP on - Debug on ]