Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g (JAZZ 2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 
Zaslat odpověď



  Strana 11 z 11
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 18.3.2020 , 15:22   Citovat  

King:
Sky je to prostě King Velmi šťastný OK
Hele, asi tak. Celý ten systém s přímým vstřikem se musí "většinou" mj. potýkat s vyšším kompresním poměrem, vyšší tlakem paliva, což sebou také nese vyšší nároky na přesnost sestavení (a nároky na materiály). Nezkoumal jsem to u Hondy (L a R motory) detailně, ale zřejmě přibyly další senzory a věci s tím související, třeba Tebou zmiňovaného managementu. Tohle musí být dražší Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1873 2019 Civic VT  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.3.2020 , 15:51   Citovat  

Jopeeeno napsal:
King:
Sky je to prostě King Velmi šťastný OK
Hele, asi tak. Celý ten systém s přímým vstřikem se musí "většinou" mj. potýkat s vyšším kompresním poměrem, vyšší tlakem paliva, což sebou také nese vyšší nároky na přesnost sestavení (a nároky na materiály). Nezkoumal jsem to u Hondy (L a R motory) detailně, ale zřejmě přibyly další senzory a věci s tím související, třeba Tebou zmiňovaného managementu. Tohle musí být dražší Ble


To máš pravdu, kamenem úrazu mohou být piezovstřikovače, i když u benzinu ucpávání moc nehrozí. Ale samozřejmě jsou náročnější na materiály a přesnost - a tím i cenu, o tom žádná. Ale dodavatelé už to mají z nafťáků zmáknuté. V celkové ceně se to asi moc nepromítne, nepřímý vstřik zase vyžaduje mnohem náročnější konstrukci povrchů spalovací komory - optimalizace tvarů ventilů, hlavy, umístění vstřiku v potrubí, aby se vše dobře rozmíchalo. Naproti tomu DI je prostě jen sprej Velmi šťastný (nebrat doslovně HaHaaa ), nároky na víření nejsou tak velké, tím spíš když tam žene vzduch turbo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 523  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 18.3.2020 , 15:59   Citovat  

King:
Jasně, chápu, co tím chceš říct Úsměv OK
Takže, nakonec jsme se dopracovali k docela přesvědčivé odpovědi a stani-stani může v klidu dále uvažovat nad docela jasnými obrysy nového auta v garáži přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1873 2019 Civic VT  
King je teď offline  King
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.3.2020 , 18:14   Citovat  

Jopeeeno napsal:
King:
Jasně, chápu, co tím chceš říct Úsměv OK
Takže, nakonec jsme se dopracovali k docela přesvědčivé odpovědi a stani-stani může v klidu dále uvažovat nad docela jasnými obrysy nového auta v garáži přátele


je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 523  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 18.3.2020 , 18:47   Citovat  

King napsal:
To máš pravdu, kamenem úrazu mohou být piezovstřikovače, i když u benzinu ucpávání moc nehrozí. Ale samozřejmě jsou náročnější na materiály a přesnost - a tím i cenu, o tom žádná. Ale dodavatelé už to mají z nafťáků zmáknuté. V celkové ceně se to asi moc nepromítne, nepřímý vstřik zase vyžaduje mnohem náročnější konstrukci povrchů spalovací komory - optimalizace tvarů ventilů, hlavy, umístění vstřiku v potrubí, aby se vše dobře rozmíchalo. Naproti tomu DI je prostě jen sprej Velmi šťastný (nebrat doslovně HaHaaa ), nároky na víření nejsou tak velké, tím spíš když tam žene vzduch turbo.

Na warťase stojí jeden vstřikovač kolem 700 liber HaHaaa Proti tomu byl diesel ještě levný Tak to valím bulvy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3874  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.3.2020 , 20:39   Citovat  

"Možnost" objednání zkušební jízdy s Jazz e:HEV v K. Varech.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 126  
stani-stani je teď offline  stani-stani
1 háčko
PříspěvekZaslal: 31.3.2020 , 10:19   Citovat  

Honda jde proti proudu, zbavuje se dotykového ovládání

Jo, to se mi líbí Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 126  
anunaki je teď offline  anunaki
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.4.2020 , 19:22   Citovat  

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 566 2014 Civic i-VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz 4g (JAZZ 2020)
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(98573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0760s ][ Dotazy: 63 (0.0357s) ][ GZIP on - Debug on ]