Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
JF performance: na čem pracuji
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.11.2017 , 17:45   Citovat  

A co tyhle? Nehodily by se ti k něčemu?


IMG_20171107_173947.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20171107_173947.jpg, 3.23 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9897 1990 Civic  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.11.2017 , 16:07   Citovat  

FastCivic: o těch si mi už jednou psal viď Úsměv Kouknu na to a dám vědět.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
PreludeZ je teď offline  PreludeZ
Administrátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.11.2017 , 16:16   Citovat  

Co pouzit na tlak paliva meraky tlaku oleje VDO od Mechanika DC?
Tady je katalog. Overit kompatibilitu sensoru s palivem by slo telefonicky a rozsahem na benzinovy motor budou bohate stacit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4975 1995 Prelude VTEC  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.11.2017 , 18:35   Citovat  

to vdo je myslím pořád mechanický s odporovým výstupem,tohle bude trochu lepší tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5197 1988 Prelude  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.11.2017 , 19:18   Citovat  

Asi nutno podotknout že mám omezený rozpočet a chtěl jsem koupit něco hotového, tj. snímač + zobrazovač nebo budík
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9897 1990 Civic  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 9.11.2017 , 9:57   Citovat  

PreludeZ: v Mechanice sem to poptával cca 2 roky zpátky a odpověděli mi, že čidla nemají certifikaci pro styk s palivem.

monty: díky za tip. Je to varianta, ale radši bych použil nějaký čidla, který budu schopný koupit tady v republice, abych jich nemusel držet hodně skladem pro kompenzaci delší dodací lhůty.

FastCivic: Pokud se mi podaří najít nějaký parametry k tomu čidlu (ideálně datasheet - když tak můžeš taky kouknout jestli ho nenajdeš), tak by se dala využít funkce kalibrace MAP senzoru, kterou obsahuje MG-01 od fw 1.1. V ní si nastavíš jen min / max rozsah tlaku a tomu odpovídající napětí (viz strana 6 v manuálu tudy odkaz ). Budík pak podle týhle kalibrace zobrazuje naměřený tlak v kPa. Bylo by to nejsnažší řešení, který by nevyžadovalo žádnou úpravu.

Navíc předdefinovaný parametry čidel chci přidávat do FW jen pro ty snímače, který jsou všeobecně použitelný, snadno a dlouhodobě dostupný, jsou za dobrou cenu a dají se k nim sehnat přípojný konektory. Je to kvůli tomu, abych si zbytečně neplýtval pamět v MCU a taky ušetřil svůj čas, protože implementovat tam čidlo, který pak použije jen jeden člověk nemá moc smysl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.6.2018 , 15:07  Naposledy upravil LJay dne 4.7.2018 , 11:56, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Neměl sem teď moc čas to tu aktualizovat. Aktuálně ale pracuju na HW nový verze duálního shift lightu, který nahradí SL-05.

Pro indikaci bude zařízení používat 5 supersvítivých RGB LED, takže si uživatel bude moc vybrat z několika (aktuálně 5) přednastavených barev pro každou indikační úroveň (dvě + varování). Nastavení už nebude vyblikávaný pomocí LED, ale zobrazovaný na displeji. Svitivost LED bude možný regulovat automaticky v závislosti na venkovním osvětlení, nebo ručně ve třech stupních. Systém měření otáček bude převzatý z SL-06, takže otáčky bude možný nastavovat v krocích po 100 ot/min, zvlášť pro každou úroveň.

Kvůli lepšímu využití prostoru sem přešel z válcovýho designu ke kvádrovýmu. Díky tomu můžu zařízení zkrátit o 34mm oproti SL-05. To umožní snažší montáž na kryt volantové tyče, nebo do / na kapličku přístrojovky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.7.2018 , 11:55   Citovat  

Nakonec jsem se rozhodl, že návrh SL-07 přepracuju a ponechám ho ve stejným designu jaký má SL-05 (karbonová trubička). Podařilo se mi vymyslet způsob rozložení vnitřních komponent tak, aby mohl být SL-07 o něco kratší než SL-05 při zachování všech dříve popisovaných funkcí.


sl-07_design_02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
sl-07_design_02.jpg, 116.36 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.8.2018 , 13:00   Citovat  

Několik lidí u mně poptávalo MG-01 s větším displejem, tak jsem na něm začal pracovat, abych mohl nabídnout nějaký standardizovaný řešený a nemusel to pokaždé řešit individuálně. Takže pro MG-01 budou k dispozici dvě verze (standard a xl). Obě budou kvůli zachování kompatibility funkčne naprosto shodné, jen XL verze bude mít navíc možnost regulace jasu displeje (denní a noční provoz).


mg-01_variants.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
mg-01_variants.jpg, 51.04 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.10.2019 , 14:34   Citovat  

Aktuálně jsem dokončil kalibrátor otáčkomeru SC-01, umožňující kompenzaci odchylky tachometru způsobenou výrobní nepřesností, změnou trvalého převodu, změnou průměru kol, ... Úpravy je možný provádět v rozsahu +-63% po 0,5%. Zařízení pracuje se signálem z magnetického a Hallova čidla. Další podrobnosti zde: tudy odkaz

Teď začínám pracovat na kulatým standardizovaným budíku s montážním průměrem 52mm (2 1/16"), grafickým OLED displejem a možností měření několika vstupních hodnot. Zatím jsem ve stádiu výběru komponent a návhrhu konstrukčního řešení, takže pokud byste měli nějaký tip na to co by měl budík umět, tak mi v klidu napište a pokud to bude realizovatelný, tak to zahrnu do vývoje.

Ještě takový malý OT Úsměv Tenhle rok jsem dost propadl stavbě a ježdění na elektrokolech. Jako první jsem postavil takový uni MTB na základě kola Decathlon Rockride 520 s middrivem Bafang. Na tomhle kole sem zatím najezdil přes 2000km a nemůžu si to vynachválit. Jelikož tohle kolo není moc vhodný do náročnějšího terénu a v našem okolí je spousta trailů, tak sem teď začal stavět druhý na základech kola Trek Roscoe 6 s 27,5+ kolama, který bude osazený middrivem Tongsheng.


rockrider_520.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
rockrider_520.jpg, 267.12 kB

roscoe_6.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
roscoe_6.jpg, 416.56 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.10.2019 , 13:30   Citovat  

OK s Bafangem jsem najezdil přes 10000km na pevňákovi, ale kdybych si na začátku mohl dát sám sobě radu, bylo by to: "běž rovnou do celopéra". Tak se tento rok i stalo a především komfort, ale např. i trakce zadního kola v terénu při brzdění, zatáčení i výjezdu terénem je naprosto někde jinde a stojí za to.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 2000 Civic VTEC-E  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.10.2019 , 15:53   Citovat  

silenec: Po celopéru sem koukal, před tím než sem koupil toho Treka, právě kvůli důvodům který uvádíš. Ceny kvalitnějších kousků, jsou ale minimálně na dvounásobku ceny solidnějšího hardtailu a to už se mi za to dávat nechtělo.

Druhý důvod byl ten, že do většiny odpružených trailových rámů bych měl asi problém narvat baterii. Dost lidí to řeší jejím upnutím k rámu z venkovní strany, ale to mi příjde jako hodně kompromisní řešení a nechtěl sem to tak dělat.

27,5+ hardtail sem zvolil jako takový kompromis, kdy široká zadní guma částečně utlumí odskoky zadku. Celopéro to sice nikdy nebude, ale nějak by to fungovat mohlo Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.10.2019 , 16:24   Citovat  

Jo, je fakt že po vhodném kole / rámu jsem chvilku pátral. Nakonec jsem pořídil za ~2/3 ceny toho Roscoe 6 sice skoro 12 let starého, ale téměř nejetého Specialized Epica (co je u něj specifické - má tlumič v zadní stavbě, tudíž vnitřek rámu je úplně volný). Takže z bazaru se dá, ale sehnat nové kolo je problém i skrz absenci závitu v rámu pro uchycení motoru u nových modelů, to je pravda.
Inspiroval jsem se tady: odkaz, jen to mám postavené spíš jako cestovní pohodlný ebike na dlouhé vzdálenosti, žádné divoké skoky při sjezdech (mám tam 1000Wh baterií které jsou všude, i z venkovní strany, což je ale kupodivu nejvhodnější místo skrz těžiště... samozřejmě úplně nejlepší by bylo mít baterii integrovanou v rámu, ale to není při domácí stavbě se starým kolem moc reálné a 200kkč za takové kolo v obchodě nedám). Dojezd mám nějakých 200km a skrz pocit jistoty se s tím dá sjíždět průměrně rozbité asfaltové cesty z kopce relativně pohodlně i v 70km/h, to jsem si s hardtailem netroufnul (stačila větší díra a už jsem v té rychlosti čekal co kde rupne... teď to z větší části pobere tlumení a jen se zhoupnu, takže ani nemusím až tak pečlivě sledovat každý hrb v cestě a víc si to užívám). Do ~30km/h je to ale celkem na pohodu i s pevným zadkem, najezdil jsem s ním hodně a vyjel neskutečné nesmyly, až jsem občas sám čuměl kam jsem se to vyškrábal Velmi šťastný Takže i na něm je to strašná zábava. Ať to jezdí OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 2000 Civic VTEC-E  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 17.10.2019 , 7:51   Citovat  

Tak to sis postavil pěknou mašinu. Jestli máš někde fotku svý stavby, tak mi hoď do SZ odkaz, rád se podívám.

Já chci tohle kolo koncipovat primárně na technickou jízdu v terénu, takže spíš než o max. rychlost mi jde o váhu a přirozenější reakci motoru. Proto sem právě zvolil TSDZ2, který je lehčí než BBS02 a má snímání kroutícího momentu. To mi příjde do terénu vhodnější než kadenční senzor. Sám sem zvědavej, jak se bude kolo s tímhle motorem chovat a hlavně kolik toho ten motor vydrží.

Právě kvůli použití v terénu nechci dávat baterii pod spodní rámovou trubku, i když z hlediska težiště by to bylo vhodnější. V tomhle umístění je ale zralá na rozbytí o nějaký šutr. Navíc by veškerá její váhy visela jen na plastových drážkách v jejím obalu a u nich bych se bál, že při nějakým skoku povolí.

Kolo s baterií a motorem v rámu by se mi strašně líbilo, ale jak píšeš. Ceny dobrých kousků se pohybují v úplně nesmyslných částkách, takže to je pasé. Celkově mi příjde, že cyklo business je dost předraženej. Když si člověk porovná technologickou náročnost výroby kola, třeba proti náročnosti výroby auta. Holt je to teď trendy a výrobci si to nechají zaplatit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 17.10.2019 , 13:36   Citovat  

Ano, problém pro ostrou jízdu v terénu je právě uchycení těžkých baterií - nebojím se ani tak o baterie, jako o samotný rám a jeho namáhání v místech, kde s jeho namáháním nebylo počítáno. Původně jsem ji chtěl chytit na M5 závity co jsou v rámu nachystané, ale bál jsem se že by to nevydržel a tak jsem radši zvolil kombinaci různých způsobů uchycení, aby se rozložila zátěž na větší plochu a v těžkém terénu prostě trochu zpomalím a neskáču dropy. S menší baterkou by to pořád šlo, ale s tou mojí 1000Wh náloží to neriskuju (zvlášť u tak odlehčeného kola jako Epic - v původním stavu nějakých 11.5kg, což na fulla není moc).

Tovární nastavení Bafangu je pro jízdu hodně nepříjemné, ale dá se to vyladit přesně dle požadavků a hmotnosti jezdce (v původním nastavení se motor snaží za každou cenu dosáhnout určitých otáček = rychlosti (což se projevuje celkem divokou trhavou akcelerací, při které se člověku nešlape moc dobře a neprospívá to ani trakci v terénu), zatímco já používám konstantní úroveň pomoci bez ohledu na otáčky / rychlost, takže motor "tahá" pořád stejně (dle zvoleného stupně) od nízkých po maximální otáčky a vůbec ho nevnímám (jen šlapu snadněji) - místo omezení tahu přednastavenými otáčkami nechávám omezit rychlost kola jen odporem vzduchu, třením a gravitací, což je mnohem přirozenější a předvídatelnější. Plus mám potom nastavený jeden stupeň pomoci úplně naopak - s maximálním výkonem a omezenou rychlostí / otáčkami, což slouží při náročném výjezdu např. v bahně nebo sněhu jako taková elektronická kontrola trakce (zadní kolo sice trochu prokluzuje, ale motor se neroztočí na vyšší otáčky než nastavené, takže hrabe jen trochu a neprokluzuje tak moc, jako když podklouzne guma při šlapání člověku). S tím se pak dá vyjet s dobrou gumou mírným driftem opravdu neuvěřitelný bordel. Takže pokud sis ještě nehrál s kabelem a PC, určitě doporučuju.

Kupované celoodpružené ebiky jsou cenou fakt hodně přestřelené, takže to jsem taky zavrhl, i když pár kousků je moc pěkných a bral bych je hned. Ale myslím že ceny půjdou postupně dolů a u bazarových kousků o to níž. I ten Epic stál v původní konfiguraci kdysi nějakých 68k a samotná přední vidlice asi jako nastavitelný podvozek na celé auto, ale dnes se v bazarech dají sehnat ve slušném stavu od cca 15k, což je snesitelné.

Foto pro představu: odkaz (origo, stage1 500Wh, stage2 1000Wh, předchozí/první ebike taky 1000Wh - tam to bylo snažší skrz nosič, který ale na fulla namontovat nejde. Takže chvilku trvalo to celé vymyslet (chtěl jsem zachovat i láhev na vodu + nějaký úložný prostor ať nemusím vždy tahat batoh na zádech) a sice je to dost na těsno a jednoznačně je dojezd > design, ale jinak... je to boží OK
Jo a jedu na Li-Po bateriích bez BMS místo obvyklých Li-Ion, má to svoje výhody i nevýhody. Hlavní výhoda je, že dají proud 240 ampér, takže ani v zimě jim při plném výkonu nedochází dech / neklesá napětí a také se dají nabíjet velmi rychle / vysokým proudem (klidně výkonem 1000W, takže ani ne za hodinu nabito do plna) - to se můžou jít nabíječky topových ebiků za 200+kkč zahrabat Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 2000 Civic VTEC-E  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.10.2019 , 8:51   Citovat  

Na Rockrideru mám baterii přišroubovanou přes 4mm ALU adaptér, který sem si vyfrézoval právě do dvou M5 montážních bodů v rámu. Na daný způsob ježdění to stačí, ale pro Treka budu muset vyrobit trochu složitější adaptér, který bude sice opět přišroubovaný do dvou M5 otvorů na spodní trubce, ale bude ještě uchycený k sedlový trubce, abych omezil stranový namáhání těch M5 šroubů při jízdě v terénu.

Na jízdu po silnici a cyklostezkách, pro mně není výchozí nastavení BBS02 až tak špatný, ale v terénu je to nic moc. Primárně mi nevyhovuje timeout vypnutí motoru po ukončení šlapání, který snižuje ovladatelnost kola v technických sekcích. Pak by to chtělo poladit i dávkování výkonu. Oboje se dá nastavit, takže by to asi nebyl až takový problém odladit do nějakýho přijatelnýho stavu. Chtěl sem ale zkusit motor řízený snímačem kroutícího monentu, tak proto sem zvolil TSDZ2. Navíc se mi líbí to, že díky způsobu řízení motoru nepotřebuješ snímače řazení a brzdění což minimalizuje nutnou kabeláž. Pokud se ale Tongsheng neosvědčí, tak se vrátím zpátky k Bafangu.

Po otestování Treka v terénu se stávájící baterií, kterou používám na Rockrideru (Li-Ion 48V 13Ah) bych si chtěl postavit nějakou svojí co nejlehčí to půjde pro danný dojezd. Asi ale zůstanu u Li-Ion kvůli větší volumetric energy density a dostupnosti. Musím si o tom ale nejdřív víc načíst.

Pěknou mašinu sis postavil. Při pohledu na fotky se mi úplně vybavila hláška z Návratu do budoucnosti Úsměv


88miles.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
88miles.jpg, 46.53 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.10.2019 , 11:28   Citovat  

Z hliníku mám trochu respekt, protože původně jsem měl vzadu nosič chycený jen za sedlovku a půl roku to bylo v poho, jenže pak najednou při přejezdu jemné nerovnosti praskl. Sice to byl nějaký čínský hliník, ale stejně, jistota je jistota, tak na těch M5 raději nedržím nic (hlavní váhu nesou tlusté ziptie pásky, bočnímu pohybu zabraňuje objímka z plastu vytvarovaná podle nekulaté rámové trubky a battery strapy se snaží dál trochu rozložit namáhání + pokud by něco povolilo, tak to unesou i samy o sobě - u pevňáka jsem měl baterku chycenou pouze přes strapy, tam skrz plochou spodní trubku boční pohyb ani nebylo nutné řešit.

Timeout vypnutí motoru byl defaultně 250ms, doporučuje se snížit na minimum, což je 50ms. Dávkování výkonu plynule a otáčky / nepřímo i kadence, kterou s motorem dosáhneš a kterou má každý jinak se dá nastavit také a kompletně si to tak přizpůsobit na svůj jízdní styl, je to pak opravdu pocitově úplně jiné kolo a snímač momentu mi vůbec nechybí, od začátku jedu i bez snímačů brzd a řazení - snímač brzd není potřeba (naopak ve specifických situacích jako je prudká zatáčka těsně před prudkým stoupáním si nechávám běžet motor / šlapu a zároveň si přibrzdím, motor je pak nachystaný na vystřelení do kopce a nemusí se znova roztáčet). Řazení je pak o cviku, citu a nastavení (dobrá rychlá přehazovačka taky pomůže). Z první jízdy na ebiku jsem byl nadšený, ale zároveň zděšený z chování motoru - naštěstí to šlo vše nastavit (a skrz životnost / namáhání ozubení jak motoru, tak kazety a řetězu i není špatné si nastavit např. plynulejší rozjezd).

Tongsheng vůbec neznám, ale snad bude ok, musím si o něm aspoň něco přečíst a budu rád když se pak podělíš o zkušenosti OK Teď už bych šel taky spíš do Li-Ion vytvarované podle sebe, ale Lipa byly tehdy v akci za super cenu, tak nešlo odolat. Wh/kg mají nebo měly +- podobné, nevýhodou je nutnost zapojit několik konektorů místo jednoho při nabíjení (i když BMS by se dal taky přidat), s tím související menší blbuvzdornost a v případě požáru jejich chemie možná o něco líp hoří.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 2000 Civic VTEC-E  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.11.2019 , 12:11   Citovat  

Tak druhý kolo už jezdí. Ještě není úplně hotový, protože čekám na jiný převodník a menší displej, ale pro otestování to stačí. Musím říct, že řízení motoru tenzometrem snímajícím tlak do šlapek je daleko přirozenější. Hlavně na trailech se s tím jezdí daleko líp. Ještě je otázka co to vydrží, protože na trailech to dostává větší záhul než na silnici pro kterou je to asi primárně určený.

Hodím sem pár fotek s ukázkou toho jak kolo vypadá. Snažil sem se ho postavit tak, aby vypadalo co nejvíc OEM. Musel sem kvůli tomu vyrobit pár adaptérů pro montáž baterie a uchycení motoru. Myslím si, že se to celkem povedlo. Jen ten origo VLCD5 displej je poměrně velký a působí na řidítkách trochu rušivým dojmem. To ale vyřeším montáží menšího VLCD6, který má je sice funkčně dost omezený, ale pro blbnutí na trailech by to neměl být problém.


trek_01.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
trek_01.jpg, 665.73 kB

trek_02.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
trek_02.jpg, 677.33 kB

trek_03.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
trek_03.jpg, 364.07 kB

trek_04.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
trek_04.jpg, 188.06 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 26.11.2019 , 15:14   Citovat  

Zdar máš ešte konzoly na škrupinové sedačky ? Vezmem zatiaľ na jednu
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 696 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.11.2019 , 15:26   Citovat  

shaka: máš SZ
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2860 1991 CR-X  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
JF performance: na čem pracuji
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1188s ][ Dotazy: 113 (0.0184s) ][ GZIP on - Debug on ]