Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 18 z 20
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 18.3.2019 , 20:46   Citovat  

Ahoj,
ony SAE 5W40 nejsou eko oleje, tudíž jsou v naprosté většině ve specifikaci ACEA A3/B3. Teď k SAE 5W30 do Tvého auta. Kolik má motor najeto? Spotřebovává mezi výměnami nějaký olej? Pokud už má motor na počítadle kilometrů vysokou metu a už se olej mezi výměnami ztrácí, zůstal bych u vyššího čísla za "wéčkem", není to nic proti ničemu. Pokud motor olej nespotřebovává, lze přejít na olej SAE 5W30 (ten je podle mě na Tvé provozování naprosto ideální). Je hloupost, že by pak rozpustil nějaký karbon.
Takže viskositu oleje v tomto případě měnit lze. Výkonostní třída by se však měnit neměla. Příklad ---> do motorů, kde je výrobcem povolen olej ACEA A3, A1, A5, lze použít libovolný olej uvedených výkonnostních tříd, kdežto, tam, kde výrobce povoluje pouze ACEA A3, oleje ACEA A1, A5 přijít nesmí!

To, že jsou oleje SAE 5W30 v popiscích prodejců označovány, jako oleje vhodné pro stop-start systém, je logická ekoloby. Tyto systémy mají právě vozidla vyšších emisních tříd, tedy vozidla, která už výrobci začali masově v prvovýrobě plnit právě ekooleji SAE 5W30, potažmo 0W20 (ACEA A1/A5). Vše pro nepatrné úspory paliva a snížení emisí. To pusť z hlavy.

Takže, s ohledem na stav motoru, bych se rozhodl, zda ponechat původní olej, nebo změnil viskositu. A to nejdůležitější, Tvé provozování auta jsou tzv. ztížené podmínky provozu (poskakovačky po městě), tudíž olej v motoru v žádném případě neponechávat déle, než 10.000 km/1 rok. A jen tak na okraj, ten olej motoru nijak zvlášť neublíží, to se neboj. Jen je ta 5W30 poněkud vhodnější na ty "couračky".
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1261 2016 HR-V  
Mara126 je teď offline  Mara126
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.3.2019 , 21:12   Citovat  

Na tachometru je nějakých 186xxx a že by se olej ztrácel ? to nepozoruju. Jediný co slušně mizí je benzín, teď sem do toho sed a ukazuje dlouhodobou 8,8L. Ale co by člověk chtěl, město, zima, létě to je lepší.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 122  
babace je teď offline  babace
PříspěvekZaslal: 10.4.2019 , 7:53   Citovat  

Ahoj,
chystám se vyměnit olej v Jazzu v CVT převodovce.
Kde nejlépe toto provést ? Kdo to vůbec umí a kdo to dělá ?
Díky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 2011 Jazz  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 22.8.2019 , 12:10  Naposledy upravil Jopeeeno dne 24.8.2019 , 21:10, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Tokijský autosalon se blíží, tak už se pomalu "servírují" první "uniklé" fotografie nového Jazzu. Zaráží mne zmínka o TypeR s motorem 1.5 a 220 HP

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1261 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 22.8.2019 , 14:38   Citovat  

Ještě aby mi to hodili na 5x114,3 s možností rozumného použití 7,5x17 et48 a já to snad koupím spíš než CXG poface pořádnej výtlem

p.s. A taky tam vykukuje Honda E TypeR Se stydím
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2986 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.8.2019 , 21:22   Citovat  

Vtípek dobrý Úsměv
Nooo, chlape, současný Jazz má tuším pouze 4 šrouby na kolo i na té "uniklé fotce jsou jen čtyři Ble Unifikace tady nefunguje.
Vida, bude "přetajpárováno" Velmi šťastný
Na ten Jazz TR jsem zvědavý, může to být dobrý killer Honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1261 2016 HR-V  
Zdendad je teď offline  Zdendad
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.8.2019 , 20:37   Citovat  

Mara126 napsal:
Ahoj, chystám se přítulkyni měnit olej v Jazzu. Doteď jezdí A3 5w40 a jezdí z 90% po městě, když to čtu tak bych asi měl přejít na 5w30. Je dobrý přecházet ze 40 na 30 ? koukám že oleje 5w30 je hodně do start-stop aut, tudíž do města. Má L13A1.


Do i-dsi jazze bych v zadnem pripade nelil 5w30.... jedine 5w40 a spravne ACEA OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 929 2004 Jazz  
ivo je teď offline  ivo
PříspěvekZaslal: 28.8.2019 , 19:08   Citovat  

pár postřehů o Jazz Dynamic:
Prostorově mě nezklamala - 14 dní dovolená 2 dospělí + 2 děti(jsme všichni menší)týden pod stanem Slovinsko, pak Chorvatsko - ještě bylo trochu místa-zadní okno jsme nezaskládali. Spotřeba 5,6 l, Julské Alpy nahoru dolů, zácpa v koloně cca 1-2h na 1-2 ku, klimatizace stále zaplá. Hučnost-vyšší otáčky na 6-ku jsem pochopil, při 120 není vůbec mutné podřazovat pro velmi svižné předjetí, jsem rád, že převody takto nastavili. Auto má výbornou dynamiku ve všech rychlostech, je radost jej řídit. Psát, že za stejné peníze koupím lepší HRV, nebo Civic není pravda. HRV s 1,5 zdaleka nemá takovou dynamiku(je těžší a méně aerodynamické) a podobně Civic. Za stejné peníze dostanete Civika, který sice vypadá, ale nejede. To by se muselo připlatit 200t. Dynamika mě u Jazzu velmi mile překvapila. Neduhem jsou odlesky - myslím, že je to daň za spotřebu - přední sklo je hodně skloněné, myslím, že by nepomohly ani jiné plasty-zkoušel jsem tam položit látku. Skvělé jsou automatické LED světla-mám je trvale v režimu auto a vůbec se o ně nestarám a svítí skvěle. Každý nákup je nějaký kompromis- u mě převažují jízdní a užitné vlastnosti. Plast mi nepřináší žádné příkoří, skvělá dynamika mi dělá radost. Máme doma ještě Aurise 1,6 a Jazz je proti němu raketa. Auris má stejný výkon, ale ta váha dělá hodně. Taky mě potěšilo, že je to made in Japan.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.8.2019 , 11:32   Citovat  

ivo: Gratulace k Jazzu, jakou máte barvu? Úsměv Ta spotřeba je podle palubáku nebo podle dotankování? Měřil jsi o kolik palubní počítač kecá? Někde jsem četl, že Jazz 1.3 má odchylku kolem 0.4 litru na sto. Zajímalo by mě, jak víte, na kolik máte otočným čudlem bez stupnice nastavit klimatizaci? Já v Civicu dávám max. o 5 stupňů míň než je teplota venku (máme duální digitální klimu). Jak se mění venku teplota, tak čas od času žádanou teplotu přidám nebo uberu. Jak je to s hlukem v kabině při dálničních rychlostech? Co hučení od kol? Co podvozek a horší cesty (výmoly, výtluky)? Ten objem kufru 354 litrů je včetně té schránky pod podlahou? Přepokládám, že když se ten polystyrénový výlisek vyjme, tak se tam vejde dojezdovka.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 451  
ivo je teď offline  ivo
PříspěvekZaslal: 29.8.2019 , 20:25   Citovat  

ahoj, barva bílá metalíza(já bych bral raději tmavě modrou, vyhrála manželka). Spotřeba je podle palubáku, abych řekl pravdu, tak mě až tak moc nezajímá, uvedl jsem ji protože to lidi zajímá. Klimatizace je jen manuální, nastavím modré pole(v Chorvatsku zpravidla nadoraz) a pak volím intenzitu fukaru1 1-4, měl jsem trochu obavy(jsem zvyklý na duální automatickou klimu, kde volím teplotu a nic neřeším), ale není to problém. Hluk v kabině je větší než u Aurise, ale nijak mě to neobtěžuje. Od auta očekávám hlavně užitné vlastnosti a ty převažují. Na dálnici je slyšet i nějaké svištění vzduchu kolem kabiny, ale nic z toho mě neobtěžuje, užívám si dynamické jízdy a nevnímám to nijak rušivě.
Od kol je slyšet hluk o něco víc než u Aurise. Pokud bych to chtěl shrnout tak Auris je takový gumový - reakce na plyn, na řízení zvládání nerovností ... Honda je akčnější a to mi vyhovuje víc. Když jsem kupoval Aurise měl jsem radost, že má silný motor, který když vytočím tak není problém dokopce razantně předjíždět, v porovnání s Jazzem je to ale beránek - asi to dělá ta hmotnost. Nevím jak je to s tím kufrem, neřeším to. Pro mě je důležité, že tam vlezlo vše co naše 4-členná rodina na dovolené potřebovala - stan, 4 spacaáky, 4 karimatky, vařič 2 kg bomba, stůl, 4 plátěná křesla, slunečník na pláž, ploutve, brýle,cca 30 piv 6 minerálek, nějaké oblečení, 8-mery boty, nádobí - to je dost, že jo? A po téměř celý zbytek roku stejně všichni vozíme hlavně jen vzduch. Já vozím toho vzduchu míň a užívám si přitom dynamiky. Je to o prioritách, každý preferuje něco jiného.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
JJazz je teď offline  JJazz
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 4:45   Citovat  

Tady odkaz na vyřešení odlesků palubky
tudy odkaz
ivo napsal:
ahoj, barva bílá metalíza(já bych bral raději tmavě modrou, vyhrála manželka). Spotřeba je podle palubáku, abych řekl pravdu, tak mě až tak moc nezajímá, uvedl jsem ji protože to lidi zajímá. Klimatizace je jen manuální, nastavím modré pole(v Chorvatsku zpravidla nadoraz) a pak volím intenzitu fukaru1 1-4, měl jsem trochu obavy(jsem zvyklý na duální automatickou klimu, kde volím teplotu a nic neřeším), ale není to problém. Hluk v kabině je větší než u Aurise, ale nijak mě to neobtěžuje. Od auta očekávám hlavně užitné vlastnosti a ty převažují. Na dálnici je slyšet i nějaké svištění vzduchu kolem kabiny, ale nic z toho mě neobtěžuje, užívám si dynamické jízdy a nevnímám to nijak rušivě.
Od kol je slyšet hluk o něco víc než u Aurise. Pokud bych to chtěl shrnout tak Auris je takový gumový - reakce na plyn, na řízení zvládání nerovností ... Honda je akčnější a to mi vyhovuje víc. Když jsem kupoval Aurise měl jsem radost, že má silný motor, který když vytočím tak není problém dokopce razantně předjíždět, v porovnání s Jazzem je to ale beránek - asi to dělá ta hmotnost. Nevím jak je to s tím kufrem, neřeším to. Pro mě je důležité, že tam vlezlo vše co naše 4-členná rodina na dovolené potřebovala - stan, 4 spacaáky, 4 karimatky, vařič 2 kg bomba, stůl, 4 plátěná křesla, slunečník na pláž, ploutve, brýle,cca 30 piv 6 minerálek, nějaké oblečení, 8-mery boty, nádobí - to je dost, že jo? A po téměř celý zbytek roku stejně všichni vozíme hlavně jen vzduch. Já vozím toho vzduchu míň a užívám si přitom dynamiky. Je to o prioritách, každý preferuje něco jiného.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 5:46   Citovat  

Když už má Jazz takový nešťastný sklon čelního skla, tak nechápu, že s těma odleskama něco neudělá Honda. Skoro v každém testu Jazze je tahle necnost zmíněna. Určitě by pomohl materiál, který pohlcuje světlo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 451  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.9.2019 , 11:32   Citovat  

chce to flok Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4821 2003 Accord Aerodeck  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 11.9.2019 , 20:48   Citovat  

ivo napsal:
pár postřehů o Jazz Dynamic:
Prostorově mě nezklamala - 14 dní dovolená 2 dospělí + 2 děti(jsme všichni menší)týden pod stanem Slovinsko, pak Chorvatsko - ještě bylo trochu místa-zadní okno jsme nezaskládali. Spotřeba 5,6 l, Julské Alpy nahoru dolů, zácpa v koloně cca 1-2h na 1-2 ku, klimatizace stále zaplá. Hučnost-vyšší otáčky na 6-ku jsem pochopil, při 120 není vůbec mutné podřazovat pro velmi svižné předjetí, jsem rád, že převody takto nastavili. Auto má výbornou dynamiku ve všech rychlostech, je radost jej řídit. Psát, že za stejné peníze koupím lepší HRV, nebo Civic není pravda. HRV s 1,5 zdaleka nemá takovou dynamiku(je těžší a méně aerodynamické) a podobně Civic. Za stejné peníze dostanete Civika, který sice vypadá, ale nejede. To by se muselo připlatit 200t. Dynamika mě u Jazzu velmi mile překvapila. Neduhem jsou odlesky - myslím, že je to daň za spotřebu - přední sklo je hodně skloněné, myslím, že by nepomohly ani jiné plasty-zkoušel jsem tam položit látku. Skvělé jsou automatické LED světla-mám je trvale v režimu auto a vůbec se o ně nestarám a svítí skvěle. Každý nákup je nějaký kompromis- u mě převažují jízdní a užitné vlastnosti. Plast mi nepřináší žádné příkoří, skvělá dynamika mi dělá radost. Máme doma ještě Aurise 1,6 a Jazz je proti němu raketa. Auris má stejný výkon, ale ta váha dělá hodně. Taky mě potěšilo, že je to made in Japan.


to co tu pises o te dynamice ,muze byt castecne i pocitovy ,pac HRV neni nijak pomalejsi od C8G 1.8 a C8G 1.8 ma prakticky identickou dynamiku jako jazz 1.5 dokonce nad 140 ji ma C8G lepsi ,,
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4821 2003 Accord Aerodeck  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.9.2019 , 21:45   Citovat  

No on ani ten tříhrnek mi podle tohoto testu nepřipadá, že by nejel. Rozdíly tam jsou, ale rozhodně ne propastné. Spíš to bude o pocitu, že Jazz při potřebě zrychlení řve a Civic se díky turbu převaluje v nižších otáčkách. Velmi šťastný Řekl bych, že Civic bude mít navrch v minimálně o třídu lepším podvozku a akustické pohodě při rychlostech > 90km/h.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 451  
ivo je teď offline  ivo
PříspěvekZaslal: 11.9.2019 , 22:03   Citovat  

O dynamice vypovídá zrychlení z 0 na 100 km. Stačí se podívat na údaje v katalogu a musí být jasno. Honda Jazz je lehká proto je samozřejmě dynamičtější(8,7 s) než těžší HRV se stejným motorem. Civic se slabším motorem(1 l) a těžším autem je stejný případ-nepíšu o Civic 1,5 turbo-ten je ale o 200 t dražší. Dynamiku porovnávám s Aurisem, kterého taky vlastním. Auris má zrychlení na 100 za 10 s,to je stejné jako HRV (Jazz má 8,7 s). Tím mohu porovnat ten rozdíl, není to zvukem,svůj díl hraje taky sestavení rychlostí, tam kde u Aurise řadím 3 tak u Hondy 4, hlavním důvodem je ale podle mě hmotnost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.9.2019 , 6:10   Citovat  

O vlastní dynamice vypovídá zrychlení 0-100 jen málo, resp. je to jen jeden z parametrů. Jazz 1.5 je lehký a má krátké převody, to je celé. Ve 130km/h na šestku točí Jazz vysokých 4.000 otáček, Civic 1.0 točí 3.000 otáček a to je velký rozdíl. Když se podíváš na pružné zrychlení z 60 nebo 80 km/h, Civic je pomalejší, ale ne nějak tragicky. Rozdíly tam jsou sekundu až dvě. Aby Civic trochu držel krok, je třeba podřadit.

edit: Tím nechci říct, že bych bral 1.0T. Nebral...

Já nějak nemůžu zkousnout tu cenu Jazze 1.5 vzhledem k tomu, jak se na něm šetřilo. Mám třeba na mysli jen manuální klimu, manuální ovládání cirkulace vzduchu, výplně dveří, odlesky palubky, nepoužitelnou loketku nebo chybějící zadní kameru. Ble




ivo napsal:
O dynamice vypovídá zrychlení z 0 na 100 km. Stačí se podívat na údaje v katalogu a musí být jasno. Honda Jazz je lehká proto je samozřejmě dynamičtější(8,7 s) než těžší HRV se stejným motorem. Civic se slabším motorem(1 l) a těžším autem je stejný případ-nepíšu o Civic 1,5 turbo-ten je ale o 200 t dražší. Dynamiku porovnávám s Aurisem, kterého taky vlastním. Auris má zrychlení na 100 za 10 s,to je stejné jako HRV (Jazz má 8,7 s). Tím mohu porovnat ten rozdíl, není to zvukem,svůj díl hraje taky sestavení rychlostí, tam kde u Aurise řadím 3 tak u Hondy 4, hlavním důvodem je ale podle mě hmotnost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 451  
ivo je teď offline  ivo
PříspěvekZaslal: 12.9.2019 , 18:35   Citovat  

Otázka ceny je otázka srovnání na trhu srovnatelných aut. Které auto je srovnatelné v ceně za 450t(za tolik jsem koupil)? Pro mě připadaly jen auta z kategorie vyšší a ty už aby byly stovnatelné tak přesahují cenu o 150-200 tisíc(např. Mazda 3 se solidním motorem, nebo Civic s 1,5). Co u Jazze považuji za důležiré parametry , které požaduji po tom autě ke srovnání - trochu lepší dynamiku (trochu lepší zrychlení - např pod 9s), plnohodnotná LED světla, prostor srovnatelný s Jazz (protože tato velikost naší rodině vyhovuje akorát) a v neposlední řadě spolehlivost - tu prověří až čas. Vím, že chybí kamera, auto klima, ale to není takový problém, mnohem důležitější jsou pro jízdu ta LED světla, jsou skvělá - fungují naprosto automaticky, vůbec se o ně nestarám. Dále bych chtěl říct, že asi vybočuji z uvažování davu, pro mě argument typu, že bych mohl mít za stejné peníze větší auto je pro mě argumentem hloupým. Když kupuji tričko tak chci M a ne XXL ikdyž stojí stejně. Auto chci velikostně akorát. Malé auto se dobře parkuje míň žere má levnější gumy asi i servis. Párkrát za rok na dovolenou auto naložím plně a musím přitom uvažovat při nakládání, ale nijak mě to neomezilo. Navíc jak jsem říkal, větší auto nebude za stejnou cenu v mnoha parametrech srovnatelné. Souhlasím, že kamera, auto klima by nebyly špatné, ale ten ústupek je proti výhodám pro mě zanedbatelný. Nazávěr chci říct, že pohled každého je individuální, nechci nikomu vnucovat, že ten můj je správný, jen jsem chtěl vysvětlit mé (pro někoho asi málo pochopitelné) uvažování při volbě Jazzu. Nelze se dobrat závěru, že někdo z nás má pravdu a druhý ji nemá. Každý máme ten svůj pohled, každý jsme jiný.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.9.2019 , 18:51   Citovat  

ivo napsal:
Otázka ceny je otázka srovnání na trhu srovnatelných aut. Které auto je srovnatelné v ceně za 450t(za tolik jsem koupil)? Pro mě připadaly jen auta z kategorie vyšší a ty už aby byly stovnatelné tak přesahují cenu o 150-200 tisíc(např. Mazda 3 se solidním motorem, nebo Civic s 1,5). Co u Jazze považuji za důležiré parametry , které požaduji po tom autě ke srovnání - trochu lepší dynamiku (trochu lepší zrychlení - např pod 9s), plnohodnotná LED světla, prostor srovnatelný s Jazz a v neposlední řadě spolehlivost - tu prověří až čas. Vím, že chybí kamera, auto klima, ale to není takový problém, mnohem důležitější jsou pro jízdu ta LED světla, jsou skvělá - fungují naprosto automaticky, vůbec se o ně nestarám. Dále bych chtěl říct, že asi vybočuji z uvažování davu, pro mě argument typu, že bych mohl mít za stejné peníze větší auto je pro mě argumentem hloupým. Když kupuji tričko tak chci M a ne XXL ikdyž stojí stejně. Auto chci velikostně akorát. Malé auto se dobře parkuje míň žere má levnější gumy asi i servis. Párkrát za rok na dovolenou auto naložím plně a musím přitom uvažovat při nakládání, ale nijak mě to neomezilo. Navíc jak jsem říkal, větší auto nebude za stejnou cenu v mnoha parametrech srovnatelné. Souhlasím, že kamera, auto klima by nebyly špatné, ale ten ústupek je proti výhodám pro mě zanedbatelný. Nazávěr chci říct, že pohled každého je individuální, nechci nikomu vnucovat, že ten můj je správný, jen jsem chtěl vysvětlit mé (pro někoho asi málo pochopitelné) uvažování při volbě Jazzu. Nelze se dobrat závěru, že někdo z nás má pravdu a druhý ji nemá. Každý máme ten svůj pohled, každý jsme jiný.


i tak civic z litrem je lepsi koupe a ma plusy ve vsem a spotreba pri normalnim jedeni se dost blizi jazzu s 1.5 ,tan taky umi jezdit za 8L a vice jako litr .. na mne je jazz moc spartansky ,uz jen sedacky jsou jina liga , ta 1.5 mela stat tak 1000eur vice nez 1.4 vic ne ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4821 2003 Accord Aerodeck  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.9.2019 , 19:30   Citovat  

ivo: Jasně, vždycky je to kompromis. Co chce Honda dnes za Jazze 1.5, za to byl Civic 9G 1.8 iVTEC Elegance facelift a skladovky byly tehdy ještě níž. Co bylo to bylo, auta šla obecně s cenou nahoru, vývoj těch Bruselských nesmyslů musí někdo zaplatit. S parkováním souhlasím, musí to být paráda s takhle malým autem parkovat resp. hledat místo. Mám Civica 1.8 Tourer a díky couvací kameře najíždím někdy fakt na centimetry. Bez kamery si to vůbec nedovedu představit. A to mám auto dlouhé 4535mm, Octavia Combi je delší, o Superbu nemluvě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 451  
Beno je teď offline  Beno
PříspěvekZaslal: 13.9.2019 , 11:54   Citovat  

Musím se přiznat, že to mám podobně jako ivo: Když jsem vybíral auto, chtěl jsem co nejmenší auto, jehož užitná hodnota mi bude vyhovovat pro nějakých 95% cest. Ve zbývajícíh 5% se prostě nějak uskromním nebo to vyřeším jinak. Proto jsem si poté, co mi letos na jaře ukradli Jazze 2012, koupil zase Jazze, tedy 1.3 za 345kCZK a jsem spokojen. Spotřeba za prvních 11tis. km dle dotakovávání 5,25l včetně dovolené ve Francii.
Civic 1.0 byl další kandidát, bohužel je to zbytečně dlouhé, hůř se do toho leze a hlavně vzadu nízké (jsme dlouháni...)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 14:36   Citovat  

Premiéra nové generace Jazzu se rychle blíží. je to dobrý

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 496  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.10.2019 , 21:37   Citovat  

Tak v Indii už máme první únik nového Jazze, sice jen záběr na "předobok", ale i tak. Tím pádem přibyde nový lak (hnědá metalická barva). Tohle by se mohlo líbit.


2020-honda-jazz-next-gen-ca6e-600x-73e5.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
2020-honda-jazz-next-gen-ca6e-600x-73e5.jpg, 63.93 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1261 2016 HR-V  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 13.10.2019 , 15:05   Citovat  

King napsal:
Premiéra nové generace Jazzu se rychle blíží. je to dobrý

tudy odkaz


Fakt až koncem října...? Dávno v prodeji-> tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2204 1999 Accord  
Lipák je teď offline  Lipák
PříspěvekZaslal: 21.10.2019 , 23:56   Citovat  

anunaki napsal:
No on ani ten tříhrnek mi podle tohoto testu nepřipadá, že by nejel. Rozdíly tam jsou, ale rozhodně ne propastné. Spíš to bude o pocitu, že Jazz při potřebě zrychlení řve a Civic se díky turbu převaluje v nižších otáčkách. Velmi šťastný Řekl bych, že Civic bude mít navrch v minimálně o třídu lepším podvozku a akustické pohodě při rychlostech > 90km/h.


Nechci Ti kazit náladu, ale tyto výsledky testu jsou jasně propastné. Jazz je ve všech parametrech přesvědčivě rychlejší. Takové rozdíly se krásně poznají při běžné projížďce těmito auty.

Zkuste si zadat test jiných podobně výkonných aut. tudy odkaz tudy odkaz
rozdíly nebudou o moc větší.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 77  
Lipák je teď offline  Lipák
PříspěvekZaslal: 22.10.2019 , 0:02   Citovat  

Pro orientační porovnání, jak si stojí auto v dynamice je ZePerfs index. Jazz má 100, to je dost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 77  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 22.10.2019 , 5:53   Citovat  

Uniklá brožura Jazze 2020. Posun v kvalitě materiálů je zřetelný i na fotkách, not bad. Líbí.


Screenshot_20191022-064700_Samsung Internet.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20191022-064700_Samsung Internet.jpg, 457.07 kB

Screenshot_20191022-064625_Samsung Internet.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20191022-064625_Samsung Internet.jpg, 423.79 kB

Screenshot_20191022-064610_Samsung Internet.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20191022-064610_Samsung Internet.jpg, 488.49 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1261 2016 HR-V  
Mr.Jerry je teď offline  Mr.Jerry
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 22.10.2019 , 10:15   Citovat  

Čau,

nemáte někdo zkušenost s tím, když jde u Jazza (1,3 i-DSI rok 2005) takový divný lámavý zvuk zespod auta? Dělá to jen když je zařazeno a rozjíždíte se dopředu a nebo dozadu, při neutrálu ne, při dalších rychlostních stupních taky ne v průběhu jízdy. Měli jsme to i u MOTa a bohužel na to nepřišel, vyměnila se celá spojka, EGR vyčištěny, ventily seštelovány, převodovka chodí jak má a je v ní novej olej. Díky všem za podněty.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 53 2005 Civic  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 22.10.2019 , 16:26   Citovat  

Lipák napsal:
Pro orientační porovnání, jak si stojí auto v dynamice je ZePerfs index. Jazz má 100, to je dost.


S tím ZePerfs indexem bych se moc neoháněl.
Např. R18Z4 (nejspíš, podle výkonu) má taky stovku v porovnání s 1.2 THP, viz. tudy odkaz
A i Mercedesu A200 je důstojným soupeřem... tudy odkaz
offtopic
Prostě zdechlá atmosféra 1.8 i-VTEC... Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2204 1999 Accord  
Lipák je teď offline  Lipák
PříspěvekZaslal: 22.10.2019 , 18:21   Citovat  

Píšu, že index je pro orientaci- doplním tedy základní, orientaci.
Prostě když má auto koeficient cca 100 a víc není to žádná líná mrcha, ale naopak VTEC

Motor Hondy 1,5 i-VTEC je více než zdatný soupeř pro oturbené 1 a 1,2 a akorát krásně ukazuje, že to jde i dnes bez turba. Ale dneska jsou lidi líní už i řadit když řídí to snad ne , takže je pro většinu mnohem pohodlnější jezdit s tříválcem Bueee .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 77  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1549s ][ Dotazy: 153 (0.0466s) ][ GZIP on - Debug on ]