Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
CRX 2g D16Z5 Help
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Hanny je teď offline  Hanny
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 18:10   Citovat  

Zdravím mám takový problém, Dnes jsem byl vytáhnout auto z depozitu, ale TK jsem dostal pouze na měsíc, ale teď k věci. Když jedu tak se mi po nějaké době rozsvítí kontrolka motoru. Koukal jsem na ECU a vždycky blikne jednou (Lambda sonda) Pak blikne 7x což nevím nejspíš potenciometr a pak 17x a to netuším co znamená. Jde o to, že jsem po renovaci vyměnil origo svody 4-1 (tam byla lambda sonda vlastně hned pod všema 4ma válcema) za svody 4-2-1 a sondu mám pouze na jednom válci (mohu sondu dát i za ten svod kde se to zbíhá do jednoho ale podle mě je to moc daleko od motoru). Má to nějaký vliv? + potom jsem šel po drátu sondy a zjistil jsem, že byl drát uštípnutý a poté zapájený, tak jsem pájení uštípl a drátky pouze zatočil do sebe a zaizoloval. (na emisích mi řekl, že mi tam jde moc paliva, a asi jo protože to hrozně žere) To je jedna otázka s kterou bych potřeboval pomoct a druhá se týká volnoběhu to je to jak to bliká 7x. Když je motor teplý a nastartuju tak musím prošlápnout plyn aby si to chytlo volnoběh, pak si to drží kolem 1000ot/min a po chvíli to zase spadne až skoro pod 500 a začne skoro chcípat, je to v souvislosti s tou lambdou nebo ten potenciometr bude špatný? Popř. kde ten potenciometr sehnat, nikde jsem na něj nenarazil.

Moc díky všem co mi dokážou poradit, už jsem zase z toho celej nesvůj.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 19:04   Citovat  

O svody nejde,ale jestli ta sonda není vadná.
Když vytahnes baterku,tak to zase hodí chybu po nastartování?
Odkud jsi?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1206 1989 Civic  
Hanny je teď offline  Hanny
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 20:34   Citovat  

mad_zed napsal:
O svody nejde,ale jestli ta sonda není vadná.
Když vytahnes baterku,tak to zase hodí chybu po nastartování?
Odkud jsi?


Hned po nastartování ne až po nějaký době. Ale teď jsem ty zapájený dráty předělal na normální spoj, vymazal chyby a zítra to projedu a uvidím. Ale spíš mě zajímá jestli nevadí to, že ta sonda neměří jakoby všechny 4 válce ale jenom jeden válec. Když bude vadná tak jí vyměním, ale jak to zjistím. A myslíte/myslíš, že to bude mít vliv na ten volnoběh?

Jsem kousek od Pelhřimova Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 20:56   Citovat  

1 - vadná lambda, běžnými prostředky neproměříš
7 - vadný potenciometr škrtící klapky nebo něco co s ním souvisí - určitě najdeš na foru téma, co se tam dá změřit a jak
17 - nezapojený nebo vadný náhon mezi převodovkou a budíky - ecu pak neví, jak rychle jedeš - může být vyskočený bovden z převodovky, patří tam závlačka, která se ráda ztrácí
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13623 1990 Civic VTEC  
Hanny je teď offline  Hanny
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 21:03   Citovat  

Minor napsal:
1 - vadná lambda, běžnými prostředky neproměříš
7 - vadný potenciometr škrtící klapky nebo něco co s ním souvisí - určitě najdeš na foru téma, co se tam dá změřit a jak
17 - nezapojený nebo vadný náhon mezi převodovkou a budíky - ecu pak neví, jak rychle jedeš - může být vyskočený bovden z převodovky, patří tam závlačka, která se ráda ztrácí


Dobře děkuju, zítra na to kouknu. Ale mohl by jste mi někdo napsat jestli teda vadí to že ta lambda sonda je jenom na svodu u 4. válce? origo je sonda jakoby pod svodama ze všech válců. A jestli vadí, když je kabel od tý sondy na dvou místech přeštíplej a spojeden jenom tak, že je zakroucenej do sebe a zaizolovaný. Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.9.2019 , 21:27   Citovat  

Originál to taky nemá na všechny 4 válce, čili podle mě to nevadí.
Dráty je prý nejlepší pájet, ale jak moc to může vadit, to neumím říct.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13623 1990 Civic VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 28.9.2019 , 11:43   Citovat  

Pokud je ta sonda stejne daleko od zacatku svodu,nemelo by to vadit.Jde o to,ze nema vyhrev a pro spravnou funkci potrebuje spravnou teplotu.Zmerit se da nejlepe mericem lambdasondy,nebo osciloskopem a nehure jakymkoliv multimetrem podle navodu v servisnim manualu,nebo na starem webu tudy odkaz .Nejhur proto,ze nezjistil rychlost odezvy.
Spis odesla,kdyz jsi je prehazoval mezi svody-nehrkala,jako detska hrkavka,kdyz si ji vytahnul?
ECU tu chybu vyhodnoti po delsi jizde,pokud od lambdy dostava hodnotu mimo rozsah.
Chyba 17,jak psal Minor-tachometr funguje?
TPS-da se promerit obycejnym multimetrem.Volnobeh,pripadne uplne zavrena klapka 0,5V(u d16z5 ti to bez nastartovani drzi pootevrene ta diafragma,tak pozor kdyz budes merit u vypnuteho motoru).
Pri plnem plynu ma davat asi 4,5v.Da se merit bud na prostrednim dratu primo u TPS,nebo u ECU je cerveny s modrym prouzkem.Na ECU tusim pin C7
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1206 1989 Civic  
Hanny je teď offline  Hanny
PříspěvekZaslal: 28.9.2019 , 13:02   Citovat  

mad_zed napsal:
Pokud je ta sonda stejne daleko od zacatku svodu,nemelo by to vadit.Jde o to,ze nema vyhrev a pro spravnou funkci potrebuje spravnou teplotu.Zmerit se da nejlepe mericem lambdasondy,nebo osciloskopem a nehure jakymkoliv multimetrem podle navodu v servisnim manualu,nebo na starem webu tudy odkaz .Nejhur proto,ze nezjistil rychlost odezvy.
Spis odesla,kdyz jsi je prehazoval mezi svody-nehrkala,jako detska hrkavka,kdyz si ji vytahnul?
ECU tu chybu vyhodnoti po delsi jizde,pokud od lambdy dostava hodnotu mimo rozsah.
Chyba 17,jak psal Minor-tachometr funguje?
TPS-da se promerit obycejnym multimetrem.Volnobeh,pripadne uplne zavrena klapka 0,5V(u d16z5 ti to bez nastartovani drzi pootevrene ta diafragma,tak pozor kdyz budes merit u vypnuteho motoru).
Pri plnem plynu ma davat asi 4,5v.Da se merit bud na prostrednim dratu primo u TPS,nebo u ECU je cerveny s modrym prouzkem.Na ECU tusim pin C7


Paráda, hele lambdu dám jinou a uvidím (není tak drahá záležitost). Děkuju za vysvětlení, takže jí můžu nechat tam kde je to jsem rád Úsměv

Tacháč funguje jenom jak se mu chce, takže bych to typnul asi na budík... On totiž ukazuje pak se vypne a pak se zase vzpamatuje.

TPS dojdu hned jak budu doma změřit, díky za radu Velmi šťastný Velmi šťastný Kdyby bylo špatný, nevíte kde by se dal sehnat?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 28.9.2019 , 13:33   Citovat  

Dívej.Lambda bez výhřevu musí být co nejblíž hlavě,aby co nejdříve dosáhla teploty a mohla řídit složení smesy.
Mám na c4g NTK tuším.Magneti Marely vydržela 500km a rozsypala se.
To může být i tím lankem,jak píše Minor.Můze někdy vyskakovat.
TPSko je snad na všech 4bodech OBD0 a 1 stejné.Z D15b2 má jinak zapojené dráty.
Spíš je problém dostat z klapky ty speciální šroubky když je na autě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1206 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 28.9.2019 , 16:32   Citovat  

Budíky bývají vadné málokdy. Než je začneš rozebírat, přesvědč se, že bovden opravdu v převodovce pevně vězí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13623 1990 Civic VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
CRX 2g D16Z5 Help
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0664s ][ Dotazy: 71 (0.0135s) ][ GZIP on - Debug on ]