Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Cukani pri jizde Honda Accord 2.2 cdti 7G
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 19.9.2017 , 20:14   Citovat  

A kde sa to na motore nachadza? Ako to vyzera? Je to toto? (vid priloha)

PS: ak ano, na to je nejaky specialny kluc, pozeram

Nabirak napsal:
Presne tak jak pises v prvnim prispevku. Slabe cukani motoru, jakoby prerusovany tah (dokonce to jde i slyset do kabiny jak se meni zvuk motoru co kazdou 1 sekundu), hlavne pri pozvolnem zrychlovani nebo jizde do kopce. Dela to i na tempomat.



20170919_205209.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170919_205209.jpg, 2.35 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Nabirak je teď offline  Nabirak
1
PříspěvekZaslal: 20.9.2017 , 18:49   Citovat  

Jo to je ono. Potrebujes na to specialni torx 5-hvězdička s dirkou .... To jen aby to nebylo tak jednoduche. Nebo kleste a chytnout za hlavicku.
Zkus hledat:
TORX SECURITY TS25

tudy odkaz
tudy odkaz

Na tom posledim videu to dela malym sroubovackem a taky to jde. Jo a pouziva na to ten specialni cistic na vahy.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 86 H+ body: 1 2007 Accord  
MAIKY 35 je teď offline  MAIKY 35
1
PříspěvekZaslal: 20.9.2017 , 21:33   Citovat  

Nabirak napsal:
Jo to je ono. Potrebujes na to specialni torx 5-hvězdička s dirkou .... To jen aby to nebylo tak jednoduche. Nebo kleste a chytnout za hlavicku.
Zkus hledat:
TORX SECURITY TS25

tudy odkaz
tudy odkaz

Na tom posledim videu to dela malym sroubovackem a taky to jde. Jo a pouziva na to ten specialni cistic na vahy.


tú váhu najrpv poriadne pozrieť, ak bude evidentne zanesená tak iba vtedy čistiť..lebo ak je čistá, tak zbytočným preventívnym čistením sa jej len skôr pomôže do hrobu Bueee
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 61 H+ body: 1  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 20.9.2017 , 22:37   Citovat  

Myslis, ze tomu snimacu vadi cistenie obecne?

Mne nepripadal snimac nejaky zaneseny, je to plast, nie su tam leskle plochy, takze tazko povedat, do vnutra nie je vidiet. Prestriekal som ho sprejoma a bol som to otestovat. Zatial sa to neprejavilo (2 male naznaky, ale neviem presne, ci to nebola klima).

Problem bol, ze sa to neprejavovalo stale, nedalo sa to nasimulovat, pretoze to bolo v roznych situaciach. Presiel som asi asi 30km, skusal som rozne rezimy a nic, zatial to vyzera, ze to mohlo pomoct. Dam samozrejme vediet po tyzdni, to sa hadam prejavi.

5 hranny torx som kupil na tu odkaz

snimac vyzera takto

Kazdopadne dakujem Nabirak aj ostatnym za rady OK

MAIKY 35 napsal:
tú váhu najrpv poriadne pozrieť, ak bude evidentne zanesená tak iba vtedy čistiť..lebo ak je čistá, tak zbytočným preventívnym čistením sa jej len skôr pomôže do hrobu Bueee
OK


20170920_195408.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170920_195408.jpg, 125.47 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Nabirak je teď offline  Nabirak
0
PříspěvekZaslal: 20.9.2017 , 22:54   Citovat  

nofear napsal:
Myslis, ze tomu snimacu vadi cistenie obecne?

Mne nepripadal snimac nejaky zaneseny, je to plast, nie su tam leskle plochy, takze tazko povedat, do vnutra nie je vidiet. Prestriekal som ho sprejoma a bol som to otestovat. Zatial sa to neprejavilo (2 male naznaky, ale neviem presne, ci to nebola klima).


OK


Ve vnitr je takove esicko, videt je to pekne na tomto videu:
tudy odkaz

Ten senzor neni moc dobre videt, ale kdyz tim prozenes cistic, tak se na ten senzor urcite dostane. Me z toho tekla uplne cerna kapalina prvnich par sekund.
Samozrejme to chce pak vyfoukat, nebo alespon nechat vyschnout.

Hele, tak at ti to jezdi a pak dej vedet je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 86 H+ body: 1 2007 Accord  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 21.9.2017 , 8:38   Citovat  

Pravdepodobne bude problem niekde inde. Dnes rano to zasa cukalo Smutný, tak necham precistit EGR ventil a trubku o ktorej si posledne pisal.

Nabirak napsal:
Ve vnitr je takove esicko, videt je to pekne na tomto videu:
tudy odkaz

Ten senzor neni moc dobre videt, ale kdyz tim prozenes cistic, tak se na ten senzor urcite dostane. Me z toho tekla uplne cerna kapalina prvnich par sekund.
Samozrejme to chce pak vyfoukat, nebo alespon nechat vyschnout.

Hele, tak at ti to jezdi a pak dej vedet je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Willy Fog je teď offline  Willy Fog
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 23.9.2017 , 11:23   Citovat  

nofear napsal:
Pravdepodobne bude problem niekde inde. Dnes rano to zasa cukalo Smutný, tak necham precistit EGR ventil a trubku o ktorej si posledne pisal.


Ahoj, mám stejný problém, vyčištění EGR nepomohlo, ale samozřejmě ani neuškodilo... S tím snímačem pedálu se mi to nezdá, to by to muselo dělat i při jiných zařazených rychlostech při stejné poloze pedálu. Aspoň myslím... Mě to dělá při trojce při jízdě po městě ustálenou rychlostí a připadne mi, že to cukne v přechodu,kdy by motor potřeboval přidat a to taky jenom někdy. Jindy jsem to nezaregistroval.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 56 H+ body: 1 2006 Accord  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 23.9.2017 , 14:35   Citovat  

Mne to cuka pri hocijakej zaradenej rychlosti. Ale hlavne som si to vsimol na 3, 4. Ako dlho mas ten problem?

Willy Fog napsal:
Ahoj, mám stejný problém, vyčištění EGR nepomohlo, ale samozřejmě ani neuškodilo... S tím snímačem pedálu se mi to nezdá, to by to muselo dělat i při jiných zařazených rychlostech při stejné poloze pedálu. Aspoň myslím... Mě to dělá při trojce při jízdě po městě ustálenou rychlostí a připadne mi, že to cukne v přechodu,kdy by motor potřeboval přidat a to taky jenom někdy. Jindy jsem to nezaregistroval.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Willy Fog je teď offline  Willy Fog
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 24.9.2017 , 8:09   Citovat  

nofear napsal:
Mne to cuka pri hocijakej zaradenej rychlosti. Ale hlavne som si to vsimol na 3, 4. Ako dlho mas ten problem?


Tak dva tři roky.Vzhledem k tomu, že se to projeví tak třikrát za měsíc, diagnostika nic neukazuje,mechanikovi se to blbě vysvětluje, když motor šlape jako hodinky, jsem se s tím smířil. Ale taky by mě zajímalo čím to je, když jak koukám, to není vyjímečná "závada".
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 56 H+ body: 1 2006 Accord  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 24.9.2017 , 9:19   Citovat  

Ja to tiez mam uz niekolko rokov. Za tie roky mam pocit, ze sa to zhorsuje.

Ja som nechal vycistit EGR ventil a tu mosaznu trupku o ktorej sa tu pisalo. Auto nemam, pretoze sa specialistom podarilo zlomit snimac. Najhorsie je, ze to chceli hodit na niekoho ineho, povedali, ze to tam bolo prilepene sekundovym lepidlom (pritom auto chodi len k nim). Som myslel, ze odpadnem co je to za vyhovorka. Original servis Honda a takuto hlupost si vymyslia. Ved pri takej teplote, aka je pri motore, by sekundove lepidlo vydrzalo tak sekundu. Takato vyhovorka bola najhlupsia vyhovorka, aku som v zivote pocul. Som zhrozeny, ze sa to vobec pokusali prilepit.

V pondelok by som mal mat auto, pretoze objednali novy snimac (zatial mi dali nahradne, na zaklade mojho natlaku a vyhrazok), tak budem vediet ci to pomohlo (vycistenie EGR a trupky).

Willy Fog napsal:
Tak dva tři roky.Vzhledem k tomu, že se to projeví tak třikrát za měsíc, diagnostika nic neukazuje,mechanikovi se to blbě vysvětluje, když motor šlape jako hodinky, jsem se s tím smířil. Ale taky by mě zajímalo čím to je, když jak koukám, to není vyjímečná "závada".



20170922_103600_199.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170922_103600_199.jpg, 530.69 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Crash86 je teď offline  Crash86
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 24.9.2017 , 11:58   Citovat  

jůůů, ulomený filtřík ze solenoid ventilu. To jsou šikovní klucí!!!! Tahle kravina stojí docela ranec.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 115 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 24.9.2017 , 13:02   Citovat  

Stoji 6.000 Kc, ale neovedomili si, ze ten snimac je polyolefin plast (PE, PP), cize nezlepitelny. Ukecavat ma na taku hlupost, ze to uz bolo zlepene, to mozu len specialisti zo servisu.

Crash86 napsal:
jůůů, ulomený filtřík ze solenoid ventilu. To jsou šikovní klucí!!!! Tahle kravina stojí docela ranec.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Crash86 je teď offline  Crash86
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 24.9.2017 , 19:42   Citovat  

Že sis tu trubku s egrem nevyčistil sám co? Mrk Snad ti tam ti experti nenapáchali na autě ještě další škody...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 115 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 24.9.2017 , 19:55   Citovat  

Kedze som ti nikdy nerobil, nerad by som sa ucil na svojom aute Velmi šťastný
Crash86 napsal:
Že sis tu trubku s egrem nevyčistil sám co? Mrk Snad ti tam ti experti nenapáchali na autě ještě další škody...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Crash86 je teď offline  Crash86
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 24.9.2017 , 20:05   Citovat  

Chápu. A taky je to hooodně špinavá práce. Když si nevezmeš rukavice, tak ten sajrajt pak z rukou sundaváš celý týden. Osobní zkušenost HaHaaa
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 115 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
TheLastUnicorn je teď offline  TheLastUnicorn
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 11:33   Citovat  

Tahle "závada" mě docela zajímá. Dělá to samozřejmě i můj kus (2.2ictdi poface, 160 000km) a jelikož jsem chtěl vědět, kolik aut tímhle trpí, tak jsem při potulkách v DE projel několik hond, co byly na prodej. Můžu říct, že statisticky to dělají 3 ze 4 kusů. Najetý kilometry s tím příliš nesouvisely. Ani jedno auto nekouřilo, nepadalo do nouzáku, za plynem šlo normálně. Špinavá HFM mi jaksi nedává smysl. To se projevuje jinak. Nemám ictdi prolezený, ale vycházím, že celý agregát i se stříkačkou je velmi podobný mercedesímu OM611/646 a tam takové pocukávání (jakoby občasný mžikový vynechání válce) obvykle působila regulace tlaku na railu. EGR by taky připadal do úvahy, vířivý klapky ictdi nemá...ale nějaká klapka tam je a intake manifold má ke každýmu válci 2 roury...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16 H+ body: 0  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 11:49   Citovat  

Zatial neviem ci vycistenie EGR ventilu pomohlo. Auto som dostal opravene v pondelok poobede, kde bol vycisteny EGR ventil a mosadzna trubka do EGR a novy EVR ventil (ktory poskodili pri cisteni). Hned v utorok rano sa rozsvietila kontrolka motora, takze som znovu isiel do servisu. Chyba P2004 IMRC ventil (nespravna poloha ventilu), takze objednali novy IMRC ventil a dnes mi to vymenili. Budem testovat, dufam, ze uz nic dalsie nevyskoci Smutný. Dam vediet ci to stale cuka alebo nie.

TheLastUnicorn napsal:
Tahle "závada" mě docela zajímá. Dělá to samozřejmě i můj kus (2.2ictdi poface, 160 000km) a jelikož jsem chtěl vědět, kolik aut tímhle trpí, tak jsem při potulkách v DE projel několik hond, co byly na prodej. Můžu říct, že statisticky to dělají 3 ze 4 kusů. Najetý kilometry s tím příliš nesouvisely. Ani jedno auto nekouřilo, nepadalo do nouzáku, za plynem šlo normálně. Špinavá HFM mi jaksi nedává smysl. To se projevuje jinak. Nemám ictdi prolezený, ale vycházím, že celý agregát i se stříkačkou je velmi podobný mercedesímu OM611/646 a tam takové pocukávání (jakoby občasný mžikový vynechání válce) obvykle působila regulace tlaku na railu. EGR by taky připadal do úvahy, vířivý klapky ictdi nemá...ale intake manifold má ke každýmu válci 2 roury...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 14:17   Citovat  

Ahoj mam take problem.. Snad nevadi, ze jsem se vetrel sem, ale nechci zakladat nove tema a tady se momentalne tenhle motor resi. Ja mam problem stale s chybou P2004.. Frekvencni olenoid jsem jeste nemenil, nejsem si jisty zda je to on.. Strucne popisu s cim mam problem. Kdyz zaradim treba na 4 rychlostni stupen (na ten je to nejcitelnejsi) a u nejakejch 2200 otacek seslapnu plyn staci do 3/4 motor zacne tahat, ale u 2600 je konec tahu, pak se to tahne jak nalozena 1,2htp na 5 do kopce a u nejakych 3200 motor zacina chytat znovu dech. Takze mezi temito otackami mam dost silny propad a to na kazdem rychlostnim stupni, jen 1 a 2 tam to neni tolik znat. Na pul plynu propad spis ani nezaznamenam. Trubku pod sanim vedouci k EGR jsem cistil, klapku samotnou take a normalne chodi plynule, hadicky vedouci od regulace ke klapce jsem vymenil. Zkousel jsem preklemovat solenoid hadickou (beze zmeny) zkousel jsem ho i jen odpojit (beze zmeny). Kdyz dojedu domu, nekdy zustane klapka na volnobeh otevrena. Jinak necuka, obcas skubne když drzim otacky a ztrati silu. Mel by nekdo tip? Dekuji moc
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 77 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 18:46   Citovat  

Toto je uplne iny problen, prosim zaloz si na to ine vlakno, aby sme nemiesali jablka s hruskami.

Jehla23 napsal:
Ahoj mam take problem.. Snad nevadi, ze jsem se vetrel sem, ale nechci zakladat nove tema a tady se momentalne tenhle motor resi. Ja mam problem stale s chybou P2004.. Frekvencni olenoid jsem jeste nemenil, nejsem si jisty zda je to on.. Strucne popisu s cim mam problem. Kdyz zaradim treba na 4 rychlostni stupen (na ten je to nejcitelnejsi) a u nejakejch 2200 otacek seslapnu plyn staci do 3/4 motor zacne tahat, ale u 2600 je konec tahu, pak se to tahne jak nalozena 1,2htp na 5 do kopce a u nejakych 3200 motor zacina chytat znovu dech. Takze mezi temito otackami mam dost silny propad a to na kazdem rychlostnim stupni, jen 1 a 2 tam to neni tolik znat. Na pul plynu propad spis ani nezaznamenam. Trubku pod sanim vedouci k EGR jsem cistil, klapku samotnou take a normalne chodi plynule, hadicky vedouci od regulace ke klapce jsem vymenil. Zkousel jsem preklemovat solenoid hadickou (beze zmeny) zkousel jsem ho i jen odpojit (beze zmeny). Kdyz dojedu domu, nekdy zustane klapka na volnobeh otevrena. Jinak necuka, obcas skubne když drzim otacky a ztrati silu. Mel by nekdo tip? Dekuji moc
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 21:45   Citovat  

Ok, zkusil jsem to Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 77 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Nabirak je teď offline  Nabirak
0
PříspěvekZaslal: 28.9.2017 , 9:16   Citovat  

Pro zdatne anglictinare doporucuju tuhle stranku:
tudy odkaz

Pokud se bavime o techto problemech:
cukani pri castecne zatezi
kolisani tahu
snizeni vykonu

tak nejcastejsi vinici jsou:
neoriginalni palivovy filtr
P2004 IMRC = solenoid klapky
zaseknute nebo naopak ucpane EGR
MAF a MAP senzor (tlak vzduchu a vaha vzduchu)

Velmi šťastný ono tam toho ani pak moc vic neni, kdyz nepocitame pridrene turbo a nebo kapajici vstrik.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 86 H+ body: 1 2007 Accord  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 17.10.2017 , 16:28   Citovat  

Tak cistenie EGR nepomohlo (mam pocit, ze to robi menej casto, ale problem pretrvava).

Palivovy filter mam original, IMRC senzor mam novy, vahu vzduchu som cistil.

Nabirak napsal:
Pro zdatne anglictinare doporucuju tuhle stranku:
tudy odkaz

Pokud se bavime o techto problemech:
cukani pri castecne zatezi
kolisani tahu
snizeni vykonu

tak nejcastejsi vinici jsou:
neoriginalni palivovy filtr
P2004 IMRC = solenoid klapky
zaseknute nebo naopak ucpane EGR
MAF a MAP senzor (tlak vzduchu a vaha vzduchu)

Velmi šťastný ono tam toho ani pak moc vic neni, kdyz nepocitame pridrene turbo a nebo kapajici vstrik.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Petk@ je teď offline  Petk@
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 21.2.2018 , 0:07   Citovat  

nofear napsal:
Stoji 6.000 Kc, ale neovedomili si, ze ten snimac je polyolefin plast (PE, PP), cize nezlepitelny. Ukecavat ma na taku hlupost, ze to uz bolo zlepene, to mozu len specialisti zo servisu.

hledal jsem klukovi jak vypadá ventil evr a člověk narazí na tohle přátele je smutný že tento problém jsem našel ještě než jsem něco na voze začal dělat protoze to je poškozené dost často a přes to to nehlásí chybu,postavil jsem se k tomu tak že se informoval zákazník a přesto jsem byl nazván učněm co se vyučuje na voze a ulomil to stejně jak je defakto popsáno tady je to dobrý je to dobrý je to dobrý to fakt aby měl člověk na hlavě kameru a natáčel nonstop kouř
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 365 H+ body: 6 1992 CR-X  
nofear je teď offline  nofear
0
PříspěvekZaslal: 21.2.2018 , 0:30   Citovat  

Chapem to spravne, ze si to nasiel ulomeme po niekom?

MAIKY 35 napsal:
Každopádně čím se dá začít - pod sacím potrubím se nachází nerezová trubka, která přivádí plyny z EGR do sání. Lze ji celkem jednoduše demontovat, matky jsou na 12 ořech. Často bývá na konci totálně ucpaná sazemi.[/quote]

Toto prosím platí aj na predface ictdi ? Má zmysel to odmontovať a zo zvedavosti sa pozrieť, čo je tam ?.. ak, tak by to malo byť zanesené len na na jednej strane, tej bližšej k EGR predpokladám, alebo býva zanesená aj tá časť v saní - ako to prípadne vyčistiť ten vstup do sania bez demontáže sacieho potrubia ? dík..[/quote]
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Petk@ je teď offline  Petk@
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 21.2.2018 , 0:48   Citovat  

nofear napsal:
Chapem to spravne, ze si to nasiel ulomeme po niekom?

tak tak já auto dostal a hlásil to ještě než se sundaval plast kryt motoru protože jsem si toho všiml když jsem si tam svítil v jakém stavu tam jsou šrouby na trubce aby jsem věděl co mě čeká Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 365 H+ body: 6 1992 CR-X  
Jakub T je teď offline  Jakub T
0
PříspěvekZaslal: 12.7.2019 , 9:29   Citovat  

Zdravím,
také se přidám, občasné cuknutí při lehké noze, ale asi i občasné zakouření z výfuku. Pomohlo někomu něco z výše uvedených rad ?
vstřik nebo váha ?

Díky za případné rady.

Jinak auto jede normálně.. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
Crash86 je teď offline  Crash86
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 12.7.2019 , 12:17   Citovat  

Občasné cuknutí také registruju. Dělá to už od koupě, tehdy auto mělo 120.000 km (nyní má 162.000km) a je to pořád stejné.

Cuknutí se mi projevuje pouze za této situace: motor ohřátý na provozní teplotu, při podřazení ze čtyřky na trojku, otáčky cca 2.100, musím nějakou chvíli udržovat konstantní rychlost (cca 60 km/h po dobu 15 vteřin), pak chci akcelerovat, tudíž přišlápnu plyn a v tu chvíli auto cukne, jako kdyby se na chvilku vypnul přívod nafty. Jedná se o jedno krátké cuknutí a asi ho v autě vnímám pouze já. Jinak se u mě cukání neprojeví. Žádnou závadu to nevyhazuje.

Nevím čím to je. Auto jinak jede jak pila. Ale co jsem k tomuto dále vypozorovat, tak asi na to mají vliv i délky tras. Když auto pořádně přes nějaký víkend protáhnu, tak mi pak přijde, že to nějakou dobu nedělá. A když pak zase jezdím celý týden jen do práce, tak to po pár dnech zase začnu registrovat. Toto ale nemám úplně ověřené.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 115 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
Jakub T je teď offline  Jakub T
0
PříspěvekZaslal: 29.7.2019 , 10:41   Citovat  

Dobrý den,

vstřiky zkontrolovány - ok
egr v pořádku
filtr nafty nový

auto při jízdě i občas zakouří.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
Mickey Mouse je teď offline  Mickey Mouse
1 háčko
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.7.2019 , 11:30   Citovat  

Zdravím, máme v rodině také jednoho "ropáka",sice Non Honda,ale měli jsme stejný problém s cukáním při "lechtání"plynu.Jinak to jelo jak drak.Na rady mechanika: rozebrán a vyčištěn komplet celý vzduchový systém,včetně ic (od filtru až k turbu),dále vyčištění egr ventilu,výměna palivového filtru za originální ,vyčištění nádrže od sedliny(nechutné bláto) a následně propláchnuté palivové hadičky nějakým sajrajtem(název si nepamatuji,ale smrděl jak bolavá noha). Po tomhle všem cukání trvalo stále.Auto muselo jít na diagnostiku a následně nastavení a úpravu vstřiků.Od té doby klid,líp to jede a spotřeba klesla o 0,4 l.Auto při čištění mělo najeto 260tkm.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 195 H+ body: 2 1989 CR-X  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Cukani pri jizde Honda Accord 2.2 cdti 7G
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1310s ][ Dotazy: 149 (0.0221s) ][ GZIP on - Debug on ]