Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Výfukové svody: 4-1 vs. 4-2-1
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
-1
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2

Jakým svodům dáváte přednost?
4-1
39%
 39%  [ 16 ]
4-2-1
60%
 60%  [ 25 ]
Hlasovalo : 41
Celkem hlasů : 41

kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 13:19   Citovat  

takze 4-2-1 jsou takove svody do mesta:)kdyz to tak vezmu kolem a kolem tak jsou lepsi asi ty 4-1 kdyz prece jedes jak uz sprint nebo s nekym zavodis tak stejne jedes v otackach nahore.nezavodis v e strednich otackach prece.tak 4-1 je asi lepsi volba.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
SpaceMan je teď offline  SpaceMan
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 13:46   Citovat  

kamol napsal:
takze 4-2-1 jsou takove svody do mesta:)kdyz to tak vezmu kolem a kolem tak jsou lepsi asi ty 4-1 kdyz prece jedes jak uz sprint nebo s nekym zavodis tak stejne jedes v otackach nahore.nezavodis v e strednich otackach prece.tak 4-1 je asi lepsi volba.


Chlape, chytáš mě za slovo. naštvanej Byl to jen příklad. nesouhlas Ale každý strůjcem svého štěstí. muhehe Ovšem souhlasím, že 4-1 budou na závodění asi lepší OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3270 H+ body: 6 1994 CR-X DelSol  
Douby je teď offline  Douby
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 14:13   Citovat  

Jakých značek se vyvarovat a naopak jakých se spíš držet? O jakých značkách mluvíte, když píšete že značkové 4-2-1 přidají ranec v celém spektru otáček?

Mám 1.6 VTi (motor B16A2) a chci přidat nějaký ten koník navíc.

Jezdím s autem každý den do práce, ale občas mě to chytne a chci slyšet motor, když sepne sportovní vačka.
Závodit asi nebudu, ale občas se hodí někomu ujet. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 215 H+ body: 0 1992 Civic Vti  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 14:24   Citovat  

Douby napsal:
Jakých značek se vyvarovat a naopak jakých se spíš držet? O jakých značkách mluvíte, když píšete že značkové 4-2-1 přidají ranec v celém spektru otáček?

Mám 1.6 VTi (motor B16A2) a chci přidat nějaký ten koník navíc.

Jezdím s autem každý den do práce, ale občas mě to chytne a chci slyšet motor, když sepne sportovní vačka.
Závodit asi nebudu, ale občas se hodí někomu ujet. Velmi šťastný



no jak se psal vyse:) kdyz obcas chces ostrou vacku tak lepsi bude vykon 4-1 ne kdyz jsou kontruovany na vyssi otacky.a vacka se spina v 5800 nejak tak nevim presne.tal uz jsou lepsi ty 4-1.na vti bych volil 4-1 stejne to auto proste dole nejede je to mrtvola.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
Vlada8 je teď offline  Vlada8
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 14:39   Citovat  

tak snad prave proto, ze to dole nejede, bych volil ty 421....ty jezdisbezne v provozu porad ve vysokem spektru otacek? VTEC
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 0 1995 Integra  
Douby je teď offline  Douby
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 14:40   Citovat  

S tou mrtvolou máš pravdu HaHaaa . Až tak kolem 5tis. se začne probouzet. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 215 H+ body: 0 1992 Civic Vti  
Ryba je teď offline  Ryba
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 14:41   Citovat  

a vy snad potřebujete běžně v provozu větší výkon?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1203 H+ body: 0 1986 CR-X  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 14:44   Citovat  

Vlada8 napsal:
tak snad prave proto, ze to dole nejede, bych volil ty 421....ty jezdisbezne v provozu porad ve vysokem spektru otacek? VTEC


presne jak pise ryba k cemu ti je k beznemu provozu vetsi vykon?kdyz chces vykon tak je lepsi kdyz prida vykon nahore nez dole ne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
Vlada8 je teď offline  Vlada8
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 14:46   Citovat  

tak me je teda milejsi mit i dole vykon, nemusis pri predjizdeni vytocet motor - lepsi spotreba atd...
ne, ze bych byl zastance dieselů Honda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 293 H+ body: 0 1995 Integra  
kamol je teď offline  kamol
5 háček
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 14:47   Citovat  

Vlada8 napsal:
tak me je teda milejsi mit i dole vykon, nemusis pri predjizdeni vytocet motor - lepsi spotreba atd...
ne, ze bych byl zastance dieselů Honda



no ale to predjedu aji s origo svodama a spotreba taky dobra :)ja bych asi volil ty 4-1 kdyz uz at to prida prave nahore kde je to potreba protoze tyhle auta jsou vysokootackova a jedou nejlepe ve vysokych otackach.a dole v pohode na denni jezdeni to staci a predjedu taky v nizkych otackach Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5161 H+ body: 0 1996 Civic Vti  
Douby je teď offline  Douby
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 15:24   Citovat  

Čím podle Vás začít s tuningem motoru? Vzduchový filtr už mám, tak jsem se teď chtěl ubrat cestou výfuku. Nebo máte lepší nápad? Svody jsou asi základ?.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 215 H+ body: 0 1992 Civic Vti  
Douby je teď offline  Douby
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 15:29   Citovat  

Od kolika otáček je znát rozdíl ve svodech 4-1?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 215 H+ body: 0 1992 Civic Vti  
Ryba je teď offline  Ryba
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.5.2008 , 15:30   Citovat  

Douby napsal:
Čím podle Vás začít s tuningem motoru? Vzduchový filtr už mám, tak jsem se teď chtěl ubrat cestou výfuku. Nebo máte lepší nápad? Svody jsou asi základ?.
jojo svody + catback je vetsinou dalsi level.-)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1203 H+ body: 0 1986 CR-X  
Mugen je teď offline  Mugen
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.7.2011 , 16:14   Citovat  

Který jsou lepší? to mi hlava nebere
B18 street motor, plánovaná komprese 11,8:1 - 12,5:1, vačky zřejmě S St. 2, potrubí 2,5 palce předpokládaný výkon kolem 215-225 koní, pro rozsah otáček 4500-9000,...prioritou je také světlá výška vozidla..


4143.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4143.jpg, 35.99 kB

4104.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4104.jpg, 12.7 kB

4115.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4115.jpg, 10.45 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 210 H+ body: 1 1998 Integra Type-R  
Streetkid je teď offline  Streetkid
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.7.2011 , 17:19   Citovat  

jenom obrázky tu sou platné jak branka v lese Ble

Infinity bude vědět víc
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1844 H+ body: 7 1992 Civic  
WickiMan je teď offline  WickiMan
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 10.7.2011 , 17:34   Citovat  

Vlada8 napsal:
Skunk2 svody nedela....


tudy odkaz


g-109-ff3db2b4ab58f33954a9a7d0fcb53ed91fd27f7c.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
g-109-ff3db2b4ab58f33954a9a7d0fcb53ed91fd27f7c.jpg, 44.63 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 974 H+ body: 1 1989 CR-X  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 30.5.2012 , 21:14   Citovat  

brouzdám si po netu a jukám po různejch testech a tak podobně našel jsem jedno k těm svodům od skunk2 porovnání i s grafy tudy odkaz
a pak něco co patří sem do tématu hezkej článek o 4-2-1 vs. 4-1 třeba to mnoha lidem odpoví plno otázek tudy odkaz VTEC Velmi šťastný Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 988 H+ body: 0 1991 CR-X VTEC  
kubajz123 je teď offline  kubajz123
2 háčka
Členství: Web
0
PříspěvekZaslal: 2.2.2019 , 18:18   Citovat  

Ahoj neví někdo z hlavy vnitřní průměr výstupu oem svodu b16a2?Děkuji
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 593 H+ body: 1 1996 Civic EK4  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.2.2019 , 21:34   Citovat  

kubajz123 napsal:
Ahoj neví někdo z hlavy vnitřní průměr výstupu oem svodu b16a2?Děkuji

40mm
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9854 H+ body: 25 1990 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Výfukové svody: 4-1 vs. 4-2-1
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
-1
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0953s ][ Dotazy: 112 (0.0171s) ][ GZIP on - Debug on ]